Chciałbym zachęcić do sprawdzania rachunków orange
Dzisiaj dostałem sms-em info o fakturze i zobaczyłem, że kwota jest o ponad 25zł wyższa(dzwonie ze służbowego więc od razu rzuciło mi się w oczy). Wszedłem na stronę i zobaczyłem coś takiego:
Pakiet rozliczeniowy kończy mi się 16 każdego miesiąca więc pomyślałem, że może przekroczyłem limit ostatniego dnia, ale w takim razie dlaczego kolejny pakiet danych też został naliczony.
Dzwonię do orange...
Automatu informuje mnie, że rozmowa jest naliczana wg cennika operatora, bla bla nagrywana bla bla.... mówi to dwa razy wolniej, jakby w zwolnionym tempie. Chyba ma to na celu uświadomienia sobie, że albo będziesz siedzieć pół dnia i nabijał, albo się rozłączysz. Mimo wszystko przebrnąłem przez ten etap dosyć szybko. Miła pani nie dała się długo namawiać, że chyba coś jest u nich nie tak (sugerowała, że może zacząłem transmisję 15.08 i skończyłem przekraczając limit 16.08, ale wyprowadziłem ją z błędu mówiąc, że w takim razie skąd naliczenie o 01:34...)
Skończyło się nawet bez pisemnej reklamacji, odejmą tę kwotę z następnego rachunku.
Pewnie był to błąd systemu naliczania (chociaż nie przypominam sobie, żebym w Święto Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny siedział przed północą w internecie), albo jakiś inny przypadek losowy, ale jakbym tego nie sprawdził to na pewno orange samo w tej sprawie by do mnie nie zgłosiło. Dlatego zachęcam - sprawdzajcie rachunki z orange. W 15 min zaoszczędziłem 25zł.
Pozdrawiam,
Artur
Komentarze (5)
najlepsze
Rozmowy ze służbowego mam za free, ale nie rozumiem dlaczego jakby był bardziej ogarnięty to by mi oddał tylko 0,25zł? Jak może być naliczony koszt za transmisję danych na początku okresu rozliczeniowego? powinno być do 15.08 23.59:59 i rozliczenie w poprzednim okresie. Poza tym płacę za pakiet danych a nie za sesje.
Rozmowa była ze służbowego, czyt. darmowa