w samych logach grandientów brak, co najwyżej widzisz jakieś gradienty w tle dla podkreślenia efektu, tu masz logo z gradientami http://blog.e-alw.com/fot/upc/upc_w%201.jpg
To raczej normalne przykłady logo a nie jakieś super proste. Niektóre nawet mają za dużo szczegółów. Ja rozumiem, że dla gimpowych "designerów" odkrycie, że dobrego logo nie tworzą gradienty, odbicia i półprzezroczystości to może być pewien szok, że żeby coś zaprojektować trzeba raczej ruszać szarymi komórkami a nie przyciskami efektów specjalnych, ale bez przesady.
Trafność logotypów (logo, sygnetów - jakichkolwiek znaków graficznych) tkwi niekoniecznie w efekcie a w zapamiętywalności. Im jest prostsze i łatwiejsze do skojrzarzenia, tym wyraźniej odznacza się w pamięci potencjalnego klienta. Sztuką jest jak dla mnie połączenie obu czynników.
Komentarze (43)
najnowsze
Wygląda jak pietruszka ;)
http://www.alacyprus.com/neutrik_logo.gif
http://logopond.com/members/profile/showcase/8454
Jak dla mnie to polska czołówka w logo designie.
http://crislabno.com
unnamed wymień soczewki, tudzież włącz monitor, co najwyżej tam przeważają perełki!
aqua > Ja rozumiem, ze dla elo^pro^kreatywnego z 15-letnim doświadczeniem w branży takie logaski nie robią wrażenia, ale bez przesady. :D
-popatrz sobie na logo Unilever, skomplikowane nie? mimo to może się podobać