VECTRA
dziś chciałem się podzielić ciekawym podejściem firmy do klienta.
Aktualnie na stronie Vectry jest oferta w ramach której złożyłem zamówienie na internet 100mega i pakiet złoty za 50zł/mc na 24m-ce.
Nie ma na stronie żadnych gwiazdek, żadnych informacji o opłatach dodatkowych czy zmianie opłaty po jakimś czasie w okresie trwania umowy.
Po złożeniu zamówienia i upewnieniu się kilkukrotnym iż nie ma żadnych dodatkowych haczyków w ofercie na stronie ... oddzwonił do mnie konsultant z informacjami zupełnie innymi niż przedstawionymi na stronie (włącznie z innymi opłatami).
Po odrzuceniu Jego oferty i argumentów i stwierdzeniu że jednak chciałbym zrealizować swoje zamówienie się rozłączył. A po chwili ... zadzwonił "przedstawiciel Vectry" który usilnie próbował mnie przekonać iż informacja na stronie gdzie mogę poznać zakres oferty i opłaty ... nie jest ofertą handlową (mimo iż brak takiego zapisu na stronie) i że Vectra nie posiada takiej oferty ... jaką zamówiłem na ich stronie i nie dostanę tego co zamówiłem.
Okej, rozumiem ale wobec tego niech ktoś coś z tym zrobi (jakiś porządek).
A że już przezorny zrobiłem się przy zamówieniach internetowych - całość została udokumentowana :)
W związku z powyższym - zapraszam wszystkich do zakupienia pakietu internetu 100mb i pakietu złoty tv - umowa 24mce i opłata 50zł/mc
być może po "fali" zamówień - podejście firmy do klienta się zmieni :)
Komentarze (12)
najlepsze
w punkcie 1 uzyskuje obniżenie opłaty Abonamentowej za docelową Usługę od ceny cennikowej, do wartości Opłaty
Cena przez pierwsze 6 mies.
Opłata za dostęp do DTV jest stała w całym okresie zobowiązania.
@Redbull115:
wybierz drugą opcję z 50zł gdzie jest pakiet złoty tv i internet 100mb
to co napisałeś pojawia się gdy zaznaczysz pakiet platynowy tv