Luksus z dyskontu. Traci na wartości?
Torebki marki Wittchen były dostępne w Lidlu już dwa razy. Za drugim podniosły się głosy fanów marki sugerujące, że więcej produktu ukochanej dotąd firmy nie kupią. „Gratuluję degradacji i życzę powodzenia w łapaniu klientów na torebki za 500 zł, gdy w świadomości są te Lidlowe za 250 zł...
n.....2 z- #
- #
- #
- 213
Komentarze (213)
najlepsze
Dla mnie strzał w stopę pod względem promocji marki. Większość klientów Lidla itak nie kupi nic
Patrzysz na
@accio: Dokładnie - jakość tej firmy jak na mnie to właśnie coś typu przecena w Lidlu, bo normalne ceny w stosunku do ich jakości są dużo za wysokie. No ale mimo wszystko - udało im się zrobić markę prawie
To chyba "pierwszy stopień do"
A to mnie oszukali ;-/
Ps. To prawda