Witam serdecznie
Nie sądziłem że będę tutaj pisać o tym, ale po rozmowie z właścicielem nie dało mi.
Mianowicie, końcem kwietnia kupiłem buty Nike za 175zł w promocyjnej cenie w sklepie BRAND KROSNO. Jest to sklep z markową odzieżą, plecakami itp. Niestety w czwartek spostrzegłem małą dziurę, która uniemożliwia chodzenie po mokrej nawierzchni... Dziś byłem w sklepie , aby dać buty na reklamację ( no sorry, ale oryginalne buty które trzymają 5 miesięcy) . Pani poinformowała mnie, że nie przyjmują reklamacji dotyczących podeszwy... Rzekomo dziura spowodowana jest "naturalnym zużyciem buta".
Nie chcąc się kłócić dałem sobie spokój, ale w ramach tego wystawiłem negatywną opinię na stronie sklepu na FB. Niestety, nie mam żadnego print screen'a, a właściciel usunął mój post. Napisałem w nim mniej więcej, że oczekiwałem więcej za buty w takiej cenie i że ogólnie nie polecam tego sklepu. Jakie było moje zdziwienie, gdy otrzymałem wiadomość z oficjalnego konta sklepu na którym wystawiłem opinię:
Oczywiście zostałem również zablokowany
I nawet nie chodzi mi tutaj o to czy to faktycznie moja wina, ale o sposób podejścia sklepu mającego ok. 50 tys polubień ...Może faktycznie nie umiem chodzić? ;/
tutaj wygląd buta i dziura:
Co o tym sądzicie?
Pozdrawiam!
//www.wykop.pl/dodaj/owncontent/key/51464e645577554b427a4d3d/#
Komentarze (816)
najlepsze
BRAND KROSNO przy ulicy Kolejowa 27, 38-400 Krosno , obuwie sportbrand F.H RENATA ADAMSKA ul. Milcza Szkolna 30, 38-483 WRÓBLIK SZLACHECKI, NIP 6842244496, REGON 180533811
BRAND KROSNO przy ulicy Kolejowa 27, 38-400 Krosno , obuwie sportbrand F.H RENATA ADAMSKA ul. Milcza Szkolna 30, 38-483 WRÓBLIK SZLACHECKI, NIP 6842244496, REGON 180533811 ?
To trzeba było poprosić panią żeby ci to napisała na piśmie. Sklep nie może odmówić przyjęcia reklamacji z takiej przyczyny, co najwyżej rzeczoznawca w późniejszym procesie reklamacyjnym może stwierdzić że to zużycie wynikające z nadmiernej ekspoatacji, bo oni zawsze tak piszą
@Klosa: Pani miała obowiązek przyjąć reklamację, bo do 6 miesięcy od zakupu wady traktowane są jako wady fabryczne. Idź jeszcze raz. Skladaj reklamacje. Tak jak napisał @rdy, w razie oporu poproś o odmowę na piśmie. Zmięknie pewnie. A i to Ty masz wybrać sposób załatwienia sprawy(reklamacji). Czy naprawa, czy nowe obuwie, czy zwrot kasy. Pamiętaj o tym! Bo nikt z tego prawa nie korzysta!
@Klosa: Uwaga. Wyciekła treść przestrzeganej przez panią ustawy:
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc laoreet posuere mauris, sed luctus purus gravida id. Sed lacinia, risus bibendum rhoncus molestie, justo erat pellentesque turpis, vel interdum dolor nibh at diam. Quisque egestas pulvinar nulla, nec porttitor mauris lobortis eu. Ut euismod aliquet pulvinar. Nam eget arcu eget enim blandit iaculis. Cras vel
1. Spakuj buty, wyślij paczką z potwierdzeniem odbioru.
2. Dołącz kwestionariusz w którym napisz że oczekujesz rozpatrzenie reklamacji na zasadzie ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
3. W tym piśmie opisz sytuację i zażądaj wymiany lub zwrotu pieniędzy.
4. W ciągu