Coś o LTE. Zaznaczam ze jestem z Play od czasu jak udostępnili usługi w PL. Do tej pory zawsze ich chwalilem. Dobre oferty, dobra cena. Ale tym razem doprowadzili mnie do wścieklizny. Wrzucam, zeby ostrzec innych.
Wziąłem 3 numer, tylko na internet - formule LTE unlimited. Zgodnie z regulaminem prędkość DL do 70 mbps. W przypadku przeciążenia prawo limitowana do 30 mbps. Przy przekroczeniu 100 GB w danym mcu lejek 2mbps.
Przez pierwsze 2-3 tygodnie DL na poziomie 10-15 mbps. Mowie - mało w porównaniu do reklamy ale z drugiej strony nie potrzebuje więcej, różowy pasek może oglądać seriale czyli jest ok. Pewnego dnia, c.a. 1,5 tygodnia temu, prędkość nagle spadła. 2-3 mbps.
Czekam dzień, dwa, trzy, to samo. Zgłoszenie do BOK, jedno, drugie, trzecie. Cały czas idioci zamykają zgłoszenie pytaniami o modem, PC, router, lokalizacje. Podalem, mimo że to bez znaczenie bo proj próbowałem w różnymi konfiguracjach, lokalizacjach i z roznymi btsami. Jest założony lejek, nie ma innego wytłumaczenia. Raz kolo na teleboku mowi ze cos jest u nich nie tak, ze mi zle ustawilo limity, wiec resetuje i powinno pomoc. Nic nie pomaga.
Na zrzucie macie wyniki ze speedtesta. I teraz najlepsze - ostatnie wysokie DL na zrzucie jest wynikiem wymuszenia polaczenia dc-hspa+ zamiast LTE! LTE jest wolniejsze
Masakra.
Komentarze (18)
najlepsze
Dostąłem wiadomość z boku, że jeśli potwierdzą brak dostępu do usługi to będę mógł rozwiązać umowę przed terminem i bez żadnych kar umownych. Podczas testu musiałem zostawić otwarte połączenie przez 48h. Pech chciał, że przez ten czas "udało" mi się nawiązać połączenie z BTS i jednorazowo wymienić pakiecik 7kb danych. Na tej
A dlaczego idioci?