Naga modelka z pistoletem-krzyżem w reklamie Black Energy uznana za nieetyczną
Reklama napoju energetycznego Black Energy (produkowanego przez FoodCare) wykorzystując symbolikę religijną i nagość, promuje negatywne wzorce zachowań i nie mieści się w normach etycznych, ale nie zachęca do aktów przemocy - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
tomaszwoj z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 27
Komentarze (27)
najlepsze
Zgłaszam reklamodawców do rzecznika równouprawnienia wszelakiego, że nie posłużyli się w swoich plakatach innymi religiami. Wyznawcy chociażby Islamu mogą poczuć się pominięci ;)
I KER każdą taką durnotę rozpatrzy,
Darmowa reklama. Przecież są na wykopie, dostaną udostępnienia i lajki na fb, będą dyskusje i rozważania. Obrazek udostępniany setki razy, pokazywany wszędzie.
A i tak sprawa rozejdzie się po kościach. Ważne, że tysiące ludzi zobaczy.