Spoko akcja, może nie wybitna, ale można się uśmiechnąć. Janek trochę sztywno, no ale nie dziwię się :). No i reakcja w kinie chyba średnia, bo czy tylko ja mam wrażenie, że trochę śmiechu dodali w postprodukcji? ;)
Najlepszym marketingiem drużyny piłkarskiej jest taki ciąg zwycięstw jaki prezentuje Lech. Ostatni raz jak zrobili akcję marketingową to mieliśmy zaserwowane kilka porażek z rzędu i ostatnie miejsce w tabeli. Oby teraz się tak nie stało.
Akcja naprawdę bardzo fajna i pozytywna, dawno się marketing w Lechu tak nie wykazał. Ale żeby nie było tak kolorowowo, to tylko pokazuje, jak bardzo przesadzili z cenami na niektóre mecze, 80 złotych za 4 w tym sezonie mecz z Bazyleą, do tego już praktycznie o nic, to naprawdę sporo, porównując to z innymi rozrywkami w mieście. Na plus jednak, że zdecydowano się na taki pomysł, lepiej nawet porozdawać trochę biletów za
Jedna z lepszych akcji marketingowych w polskim sporcie w ostatnich latach :) Dobrze, że w końcu marketing ruszył dupę i po 2 latach nic nie robienia coś działa
Komentarze (110)
najlepsze