Jak wykorzystać chemofobię do promocji produktów w trzech prostych krokach.
Forbes pokazuje jak firmy wykorzystują nasz nieracjonalny strach przed "chemią" w promocji badziewia. Mechanizm prosty jak drut: 1. Sianie strachu 2. Gmatwanie faktów naukowych na ten temat 3. Profit 4,76 Korwin. Wystarczy kilka słów-kluczy jak "toksyny". Efektem ubocznym jest ogłupianie ludzi.
Sierkovitz z- #
- #
- #
- #
- #
- 40
Komentarze (40)
najlepsze
@fnord23: @witos: Najgorszy jest w stanie ciekłym!!!
Ludzie to jednak głupi są i strasznie podatni na reklamy.
Ostatnio w radiu słyszałem:
tabletka na ból głowy bez glutenu :)
Strach od zawsze służył np. kontrolowaniu jednostek (np. bóg, który cię zmasakruje jak nie będziesz mu składał datków i tak dalej).
Komentarz usunięty przez moderatora
Hurr durr idą lewaki i komunisci i chcą wam wszystko zabrać !!!