Jazda BMW M5 F10 ze stałą prędkością podróżną 270km/h
Na zegarze 270km/h a obrotomierz leniwie przekracza 4.000obr/min. To w zestawieniu z szeroką, trzypasmową autostradą czyni z tego pojazdu prawdziwego pożeracza kilometrów.
kosowiczJan z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 433
Komentarze (433)
najlepsze
@Klejnot_nilu: Masa akurat nie ma znaczenia - pięknie skraca się w równaniu energetycznym hamowania (bo Fmax=umg więc Ek=W czyli mV**2/2=umgS). Ma znaczenie kwadrat prędkości i współczynnik tarcia.
A tenże współczynnik tarcia zależy od rodzaju i stanu opon oraz... rodzaju i stanu nawierzchni. Wystarczy odrobina pyłu, piasku, wody, żeby twoje tabelki włożyć sobie w głębokie poważanie.
Pewne znaczenie ma jeszcze siła docisku aerodynamicznego (ale to są pojedyncze procenty) i siła oporu
E46 330i.
64 zł / 320 km.
21,3 zł / 100 km
not bad ;)
(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
ALE z jedną rzeczą BMW dało dupy - w tej M5 jest najgorzej brzmiące V8 na świecie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@grzegorz88: tak dużo? Ja daewoo tico 0.8 produkcji bmw 3,14L/100 km przy 156km/h wg GPS, optymalna prędkość to ta na blacie przy czerwonym ( ͡° ͜ʖ ͡°)