Napęd 1 x 11 - wszystko co powinieneś wiedzieć
Słyszeliście już o rowerowych napędach z 11 biegami z tyłu i zaledwie jednym z przodu? O co w tym wszystkim chodzi? Jakie są plusy, jakie minusy - dowiecie się z tego poradnika.
janniejanek-piatkiewicz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 204
Komentarze (204)
najlepsze
moim zdaniem, gdyby taki bieg w tylnej piascie zmodernizowac i dodac na przyklad automatyczne przelozenie w zależności od nacisku, to byłoby to. Takie 0x18semi-auto to bym chetnie przygarnal.
@dzikireks: O czym ty gadasz?
https://www.sram.com/sram/urban/component/internal-gear-hubs
http://bike.shimano.com/content/sac-bike/en/home/components11/city---comfort/nexus1.html
https://www.rohloff.de/en/products/speedhub/
( ͡° ʖ̯ ͡°)
A tak na serio. Dobre to jest jak się jeździ TYLKO na asfalcie. Pod gorke ciężko wjechać na przelożeniu z dużą zębatką.
Zastanawiałem sie właśnie, czemu nie ma dwóch pozostałych trybow.
No i zawsze jeżdżę na dużym blacie z przodu, a on ze względu na sąsiedztwo dwóch mniejszych trybów jest niepotrzebnie przesunięty w prawo przez co nie da
@UmCykCyk: To znaczy, że masz dużo pary w nogach lub nie jeździsz pod na prawdę strome podjazdy ;)
Napisałem korby bo mialem na mysli konkretny model calej korby do systemu 1x11 nie samych zebatek.
Wyprowadzam z bledu Twoje tlumaczenie, ze bebenek jest ten sam bo sie inaczej nie zmiesci w ramie, teoretycznie moga zrobic dluzsze bebenki do systemow np. 2x11 z