@ameliniowyguzik: obaj dostaną mandat. Wystarczyło nagrać i wysłać nagranie na Policję a tak też dostanie mandat za spowodowanie kolizji!jaki(oczywiście jeżeli doszło do zderzenia bokiem pojazdu)
@marcin-kunda: obaj dostali mandat. Z jedna tylko różnica. To z mandatu nagrywającego będzie pokrywane szkody (OC) na pojeździe szeryfa. Szeryf dostał mandat za niebezpieczny manewr. Zajechanie na lewy pas kilkanaście sekund przed kolizja.
Prawda jest taka, że pokolenie naszych ojców kiedyś tak jezdzilo i teraz ciezko im to z glowy wyplenic. Druga sprawa, że czesto widze prawdziwych cweli drogowych ktorzy napierdzielaja do konca pasem wylacznie do zjazdu i na koncu sie wciskaja bezczelnie, a Ci co faktycznie chca skrecic musza pozniej czekac az ktos takiego cwelucha wpusci zeby moc przejechac
@kolin4: jest coś takiego jak jazda na suwak, gdyby wszyscy stosowali, to wtedy pas nie byłby wolny a z tyły komuś by było łatwiej zjechać ze skrzyżowania/ronda. Ale w tym przypadku wszyscy stali grzecznie w kolejce więc oglądaliśmy cwaniaka - dobrze mu tak - sam jest na kamerze
mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego jazda na zamek miałaby być szybsza niż stanie w jednej kolejce? przecież przepustowość zależy od tego jak szybko jadą samochody po zwężeniu i co ma za znaczenie w jaki sposób samochody wjeżdżają w samo zwężenie? serio proszę o wytłumaczenie bo zdecydowana większość wykopowiczów chwali jazdę na zamek a ja jakoś nie widzę powodu, dla którego miałaby być lepsza a co dopiero szybsza... dla mnie jedynym argumentem takiej
@garrincha94: Oczywiście wąskie gardło przepuści tyle samo aut, ale jeśli wcześniej jest jakieś skrzyżowanie, to jazda na zamek zmniejsza prawdopodobieństwo zablokowania go. Zatem jazda na zamek udrożnia poprzedzające skrzyżowania. EDIT. Wyobraź sobie, że kilometr przed zwężeniem jest zjazd na boczną drogę, którą chcesz dojechać do swojego domu. Korek na dwóch pasach zajmuje powiedzmy 700 metrów, ale na jednym pasie już 1400 metrów. W pierwszym przypadku dojeżdżasz do domu bez przestoju, w
@garrincha94: Bardzo dobre pytanie! Oczywiście, jazda na zamek nie przyspiesza ogólnej przepustowości, ale liczą się inne aspekty. 1. Automatyzm sytuacji, który sprawia, że oba pasy mają równą prędkość. Tam gdzie ja jeżdżę są kierowcy jadący na pasek i nie jadący, włączający się wcześniej. Dodatkowo, ktoś wpuszczony czuje się zobowiązany i wpuszcza następnego... W rezultacie pas zablokowany porusza się szybciej od tego niezablokowanego! 2. To co wymieniłeś, czyli skrócenie korku. Auta rozlokowane
Może i z niego szeryf, ale wszystkie argumenty ma po swojej stronie w tej sytuacji. Wytłumaczy się bez problemu. A to ten nagrywający wychodzi na debila i na końcu doprowadza do kolizji z jego ewidentnej winy. A wystarczyło się dostosować do wszystkich i jechać grzecznie prawym pasem.
Komentarze (99)
najlepsze
1. Automatyzm sytuacji, który sprawia, że oba pasy mają równą prędkość. Tam gdzie ja jeżdżę są kierowcy jadący na pasek i nie jadący, włączający się wcześniej. Dodatkowo, ktoś wpuszczony czuje się zobowiązany i wpuszcza następnego... W rezultacie pas zablokowany porusza się szybciej od tego niezablokowanego!
2. To co wymieniłeś, czyli skrócenie korku. Auta rozlokowane
a teraz przez stłuczkę nie dość że wybuli mandat to jeszcze droga zajmie mu dłuższy czas niż jakby grzecznie jechał w kolejce :)
@bbarty: Obaj dostali mandat. Przeczytaj opis filmu. Szeryf za szeryfowanie też.
Komentarz usunięty przez moderatora