- Większość Polaków uznała smak produktu Lidla za tak samo dobry lub lepszy od konkurencji - mówią słowa reklamy...
Czyżby?
Gazetka ofertowa Lidla co prawda nie podaje szczegółów, ale odsyła do strony firmy GfK, która przeprowadziła badanie opinii publicznej i przedstawia wyniki tutaj:
LINK. Żeby daleko nie szukać, zrzuty co ciekawszych części poniżej.
Dla mnie wynika z nich, że produkty Lidla były obiektywnie gorsze od produktów konkurencji! Wykonano jednak sprytną manipulację, łącząc głosy mówiące "tak samo dobry" razem z tymi przemawiającymi za Lidlem. Wtedy, owszem, mamy przewagę nad
całą resztą, ale przecież chcąc zachować obiektywizm należałoby porównywać się z sumą głosów "tak samo dobry" i tych oddanych na konkurencję.
Uważam to za nadużycie, tym bardziej, że reklama telewizyjna była całkiem spoko, i pozwalała myśleć, że rzeczywiście produkty Lidla są lepsze.
Dla mnie wyniki badań mówią jednak, że nie.
Komentarze (181)
najlepsze
Danio to lider rynku, natomiast Amelia Pilos to marka dla Lidla, a robi to Mazowiecka OSM, do tego inne w 4-paku robi Polmlek-Maćkowy
Lepsze od Danone nie są, czy równie dobre? Kwestia gustu, podobne.
Lidl ma jednak tak ogromną kampanię reklamową, że co jakiś czas reklamuje kolejne swoje produkty i jakieś argumenty tam stosuje, ten wydaje się kiepski, lepiej byłoby pojechać polskoscią produktów, w końcu OSM-y z tego
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora