UPC - firma, która już wiele razy pokazywała, że ma w dupie swoich klientów:
//www.wykop.pl/link/3317265/uokik-upc-polska-bezprawnie-podwyzszylo-abonament-jest-kara/
//www.wykop.pl/link/3318539/upc-polska-nie-chce-placic-kary-i-oddac-oplaty-za-oszukiwanie-abonentow/
//www.wykop.pl/link/3310323/jak-konsultanci-i-technicy-upc-traktuja-klienta/
//www.wykop.pl/link/3265125/rewolucja-i-nowoczesnosc-w-upc-rozmowa-z-bok/
//www.wykop.pl/link/3146053/na-co-mozna-liczyc-od-upc/
//www.wykop.pl/link/3397261/wydymany-przez-upc/
https://www.youtube.com/watch?v=EWmMcAcLyl8
https://www.youtube.com/watch?v=dQwmKcWkjQk
https://www.youtube.com/watch?v=wW0vRGZ7oF0
https://www.youtube.com/watch?v=TzzGx6XzHr4
https://www.youtube.com/watch?v=B-7wBbP9mlc
No więc i ja dzisiaj postaram się wam przedstawić jak zwykli ludzie są dymani przez UPC - w razie gdyby ktoś był zainteresowany ich usługami.
Jestem klientem UPC od ok. 6 lat. Mam pakiet TV Select Extra HD + Internet 60Mb/s + Telefon 60 min. (bo był darmo w pakiecie) + dodatkowy dekoder Multiroom HD i po ostatniej podwyżce płacę
154,90 zł brutto (umowa na czas nieograniczony).
Chciałem zaktualizować troszkę temat...
Oferta specjalna dla wieloletniego klienta:
Pakiet TV Max Extra HD + Internet 120 Mb/s + Telefon 240 min. (nie wiem komu to potrzebne...)
149,99 zł przez dwa miesiące, potem
164,99 zł (umowa na 12 miesięcy).
Promocja z dupy, bo nie chcę dodatkowych kanałów oraz większej ilości minut na telefonie stacjonarnym (którego nie mam i z usługi nie korzystam). Jedynie podwyższenie przepustowości łącza wydaje się być spoko a więc dzwonię do UPC. Rozmowa z BOK przebiegła krótko: potrafią przedstawić tylko i wyłącznie taką samą ofertę co na stronie :|
Screeny:
Z ciekawości sprawdzam jaką ofertę mają nowi klienci i tu najfajniejsze kwiatki:
Oferta w Firefoksie:
109,00 zł
Oferta w Chrome:
129,00 zł
Obydwie oferty na tych samych parametrach lokalizacyjnych - moje miejsce zamieszkania.
Nawet jeśli dodamy 10 zł za dodatkowy dekoder to i tak nowi klienci mają lepszą ofertę i to na czas nieokreślony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wobec powyższego piszę na chacie z konsultantką, że chciałbym wypowiedzieć umowę i zawrzeć nową, a odpowiedź brzmi:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zapytałem również o różnice w cenach. Odpowiedź:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak dla mnie to UPC w dymaniu klientów ma absolutnego mistrza...
Komentarze (234)
najlepsze
1) Pismo przez ich stronę z wypowiedzeniem umowy z powodu drastycznie wyższych cen niż konkurencja.
2) Przygotować ceny konkurencji jakie mają w okolicy, po taniości nawet jak nie montują u ciebie.
Będziesz miał podkładkę w rozmowie
3) Czekasz na telefon z działu utrzymania, będą do 2x dzwonili.
- taniej u konkurencji chodzili z ofertą, rzucaj
https://www.upc.pl/pdf/upc_regulamin_promocji_rewia_uslug_mix_i_2016-1_od20160928.pdf
https://www.upc.pl/pdf/upc_regulamin_promocji_rewia_uslug_mix_vi_2016-1_od20160928.pdf
https://www.upc.pl/pdf/upc_regulamin_promocji_rewia_uslug_mix_ix_2016-1_od20160928.pdf
https://www.upc.pl/pdf/upc_regulamin_promocji_rewia_uslug_mix_x_2016-1_od20160928.pdf
Canal+ https://www.upc.pl/pdf/upc_regulamin_promocji_letnie_emocje_z_canal_+_i_2016-1_od20161001.pdf
Cenowo lepsze są tylko z utrzymania klienta... Jak złożysz wypowiedzenie.
Nowym klientem jest osoba, która nie korzystała z naszej usługi przez 30 dni, a dodatkowo na adresie, na który chce się złożyć zamówienie przez ostatnie 30 dni nie było usług UPC/
Czyli jeżeli jest mieszkanie do wynajęcia, to nowi lokatorzy nie podpiszą umowy przez miesiąc.
Gdyby tego nie zrobili naslac na nich GIODO za bezprawne magazynowanie danych
Poza tym żadna nowość, że starych klientów się dyma.
Co prawda umowa na czas określony, ale przez najbliższe lata nie zamierzam zmieniac miejsca zamieszkania.
@mnlf: To chyba w jakiejś alternatywnej rzeczywistości żyjesz, bo jeszcze nie słyszałem (na żywo, a nie w internetach) kogoś, kto by narzekał na ich jakość. Sam mam UPC pod trzecim już adresem i problemy z jakością (spadek prędkości lub brak internetu) występują jakieś 30 minut w ciągu roku (średnio,
Kolejna sprawa. NIGDY nie rozmawiaj z BOK. Oni mogą TYLKO zaproponować to co na stronie - uwierz, zdecydowana większość ludzi te pakiety wybiera, dlatego to tak zawsze działa, u każdego operator czy to telefonu, internetu czy TV.
Złóż wypowiedzenie i czekaj na telefon z BUK (Biuro Utrzymania Klienta). Oni mają możliwość już większego
Mam teraz 30mb za 40zł, umowa bezterminowa. On zaoferował mi taką samą tylko z umową na 12 miesięcy ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■ albo jakiś pakiet telewizja + internet. Gdy mu powiedziałem, że nie mam telewizora, on na to: "to że ma
Jestem klientem UPC od ponad 3 lat. W połowie mojej umowy zadzwoniłam do nich, że ja płacę tyle i tyle, a nowi klienci płacą tyle i tyle i czy jest możliwość obniżenia abonamentu - była, obniżyli. Następnie w pakiecie dostałam za 9,99 zł przy okazji jakiejś kolejnej rozmowy pakiet TV o którym mówisz. Następnie po jakimś czasie przy okazji usterki technicznej
Mam nadzieję, że głupota odpowiedzi dorównała głupocie pytania.
Co do UPC to sam ostatnio przez to przechodziłem. Mam od nich tylko internet, skończyła mi się umowa na czas określony i zaczęły przychodzić wyższe rachunki. Na infolinii dowiedziałem się, że to dlatego że modem jest własnością UPC i teraz
Czy polacy-robacy wiedzą czym jest hasło PROMOCJA?
Często dsl ucieka za dnia, gdy wiatr zawieje. Miasto 300k ( ͡° ͜ʖ ͡°)
parskłem;) osoba, która pisze o tym, jak UPC naciąga ludzi jednocześnie wspomina, że przy poprzedniej umowie wzięła telefon, bo "był za darmo";) nie, nie był - jakbyś już wtedy był twardy, to zaproponowaliby Ci pakiet bez tego
oczywiście bzdurą jest to, że nie zaproponują
Nigdy nie zgadzamy się na pierwszą propozycję bo zazwyczaj jest żałosna.
Miałem TV Select HD + Internet 60Mb/s + telefon za 115zł, po trzecim chyba telefonie z ich strony zaproponowali to samo z Internetem 120Mb/s za 55zł ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W bloku jest 5 operatorów, więc konkurencja potężna.