A ja jeżdżę cały rok na zimówkach - rocznie robię od 25 do 40 tys. km. Zwykle na zimówkach przejeżdżam 150 tys. km i dostaję nowy samochód. Zimówki nadal nadają się do jazdy. Jedyny minus jazdy na zimówkach okrągły rok to ryzyko "zapieczenia" śrub i brak możliwości ich odkręcenia w razie konieczności zmiany koła na zapasowe.
- Nie pływają na zakrętach. - Gdy jest mokro/wilgotno to ciągle trzymają się lepiej od letnich
Bardzo przepraszam, ale dlaczego testuje się opony na lodowisku? To naprawdę nie ma sensu. Mniej więcej wszystko opony na lodzie zachowują się podobnie. Trzymanie w zakręcie lepiej porównać na śniegu - takie warunki bardziej odpowiadają warunkom naturalnym.
@EleganckiWykopowicz: Ale test właśnie pokazał, że nie zachowują się podobnie. On ma przekonać Januszy: "przecież na lodzie to nie ma różnicy", że ta różnica jest. Mimo, że wideo obejrzałeś to wniosków nie wyciągnąłeś. Ja #!$%@?. Beton.
Robienie testu na identycznych samochodach a nie na tym samym nie powino sie liczyć. Ja zawsze na letnich i nigdy problemu nie miałem . Na sniegu spuszczam do 1.5/ 1.7 atmosfery a na lodzie jade bardzo wolno i ostrożnie.
Komentarze (184)
najlepsze
- Nie pływają na zakrętach.
- Gdy jest mokro/wilgotno to ciągle trzymają się lepiej od letnich
Komentarz usunięty przez moderatora