@oficer-prowadzacy: IV to był istny majstersztyk. Do GTA V podszedłem dopiero w 2016 . Dobra gra ,ale przy IV się chowa. IV idealna fizyka , zachowania postaci ,ponury klimat. W V jak wsiadłem do auta to byłem w szoku ,bo myślałem ,że dopracują model jazdy z IV ,a poczułem się jakbym grał w NFS .
Podobnie było prawie 20 lat temu kiedy pojawił się Unreal i akcelerator VooDoo 1 (żeby gra płynnie działała na max detalach, trzeba było posiadać procesor minimum Pentium 200 MMX). Wtedy jakość grafiki wgniatała w fotel przy rozdzielczości HD. Tak tak, w tamtych czasach 640x480 to była rozdzielczość HD ( ͡°͜ʖ͡°) #gimbynieznajo
@Armo11: Nostalgia...Ale, przywiązanie do detali to nie tylko grafika. W gta v jak wysiądziesz z samochodu i silnik zgaśnie to słychać stygnący układ wydechowy (charakterystycznie cyka). Cała ta gra jest pełna smaczków które zauważy może kilka/kilkanaście procent graczy.
Wszystko piękne, szkoda tylko, że skopali dla mnie jedną z ważniejszych elementów gta, czyli deformacje samochodów. Jeszcze po dodaniu widoku zza kierownicy już totalnie poszli na łatwiznę i zablokowali wgniatanie drzwi i dachu :< Dobrze, że chociaż enb to odblokowuje ale ogólnikowo zniszczenia są okropne, w gta IV było znacznie lepiej.
@Tasde: no widzisz ty wolisz to a inny co innego. Ja sobie cenie realizm w grach i dla mnie gta IV>dlugo nic>GTA V
IV katowalem setki godzin, wracalem mnostwo razy a V przeszedlem 2, raz po premierze i raz po kupnie na PS4 w trybie FPS.
W IV byl zajebisty model jazdy, wrzucalem mody na wieksze zniszczenia gdzie lepsze #!$%@? w sciane= auto totalnie skasowane jak w rzeczywistosci a nie urwany
Ilość detali w tej grze wręcz powala. Jak i kiedy oni to wszystko zaprogramowali. Nie mam pojęcia. Nic dziwnego że produkcja GTA 5 pochłonęła tyle hajsu. Aż jestem ciekaw co pokażą przy RDR 2 i GTA 6.
Swoją drogą filmik MOCNO niekompletny. Są np takie smaczki jak fakt że kiedy jesteś w samochodzie, możesz przełączać światła. Ale jeżeli używasz telefon, gracz ma zajętą rękę i... nie możesz przełączać świateł. Oni muszą mieć
@R2D2_z_Sosnowca: samochód specjalnie został ustawiony w ten sposób jakimś modem/skryptem aby pokazać jak to paliwo się leje. do kwestii ciekawostek samochodowych dodałbym, że przejeżdżając z dużą prędkością autem przez krzaki stracimy przyczepność a mając mocno zniszczony samochód będzie nam uciekał olej z silnika. tutaj filmik z tego samego kamału: https://www.youtube.com/watch?v=z1bjfuNPCXE
Na tyle pierdół zwrócili uwagę, a jazda na motocyklu to tragedia. Sterowanie tragiczne rodem z jakiegoś maluch racera, a animacja... przy małych prędkościach motocykl skręca będąc w pionie, przy kręceniu kierownicą...
@Kszyh: Właśnie te wszystkie pojazdy w GTA5 i ich fizyka najbardziej mnie rozczarowały. W tym wypadku porównując do GTA4 to był po prostu krok w tył a przecież jazda w gta 4 dawały tyle frajdy, dobra muzyka z radia i godzinami mogłem uciekać przed policją. #!$%@? to w gta5.
Rockstar robi tak dobre gry AAA,że po wyjściu GTA V przez pierwszy miesiąc nie dało się grać online,bo były lagi i DC z niewyjaśnionych okoliczności. Po pierwszym miesiącu dalej nie dało się grać, bo aż do tej pory po mapie lata masa cheaterów.
Nie dajcie się nabrać, to jest gra z modami, sytuacja w 1:25 nie jest możliwa do odtworzenia bez grzebania w plikach ( ͡°͜ʖ͡°) Dalej nie oglądałem, bo i po co, skoro wiarygodność filmu już od początku jest wątpliwa.
Mogę mówić o Wiedźminie 3 wiele pozytywnego ale brak taich detali tam boli strasznie :( Super, że broda odrasta ale jak można było skopać fakt, że wiedźmin/płotka nie pozotawiają śladów w błocie gdy pada? na piasku, na śniegu (choć Geralt zostawia to płotka nie) :( ja nie mówię o turbo detalach ale od razu zwróciłem na to uwagę że w błocie brak śladów.
Niby takie przywiązanie do detali, ale krzaczek po drugiej stronie helikoptera ani nienaruszony od łopat, ani nawet drgnie od podmuchu powietrza. Przestałem oglądać po tym "przywiązaniu do detali".
Komentarze (193)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Do GTA V podszedłem dopiero w 2016 . Dobra gra ,ale przy IV się chowa. IV idealna fizyka , zachowania postaci ,ponury klimat. W V jak wsiadłem do auta to byłem w szoku ,bo myślałem ,że dopracują model jazdy z IV ,a poczułem się jakbym grał w NFS .
Komentarz usunięty przez moderatora
Wtedy jakość grafiki wgniatała w fotel przy rozdzielczości HD. Tak tak, w tamtych czasach 640x480 to była rozdzielczość HD
( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gimbynieznajo
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
IV katowalem setki godzin, wracalem mnostwo razy a V przeszedlem 2, raz po premierze i raz po kupnie na PS4 w trybie FPS.
W IV byl zajebisty model jazdy, wrzucalem mody na wieksze zniszczenia gdzie lepsze #!$%@? w sciane= auto totalnie skasowane jak w rzeczywistosci a nie urwany
Niby tak dużo, ale jednak na każdej "scenie" widać jednocześnie coś ładnie odwzorowanego, i coś na co już mocy nie wystarczyło :D
Komentarz usunięty przez moderatora
Swoją drogą filmik MOCNO niekompletny. Są np takie smaczki jak fakt że kiedy jesteś w samochodzie, możesz przełączać światła. Ale jeżeli używasz telefon, gracz ma zajętą rękę i... nie możesz przełączać świateł. Oni muszą mieć
Płyn się wprawdzie wylewa ale pominięty został malutki detal zaparkowanego w wielce realistyczny sposób auta.
Tylko do cholery dlaczego to auto wisi w powietrzu... Realizm 100%