Już niedługo rozpocznie się beta wersji 3.0 zawierająca dodatek Fall od Oriath. Od dawna śledzę wszelkie doniesienia z dodatkiem i chciałbym podzielić się z wami zdobytą wiedzą jak i moimi spostrzeżeniami. Miłej lektury.
Już niedługo rozpocznie się beta wersji 3.0 zawierająca dodatek Fall od Oriath. Od dawna śledzę wszelkie doniesienia z dodatkiem i chciałbym podzielić się z wami zdobytą wiedzą jak i moimi spostrzeżeniami. Nie mam bloga więc artykuł popełniam na łamach Wykop.pl.
Poniższy tekst skupi się wyłącznie na nowych rzeczach dodanych do gry więc na wstępie napiszę jakich informacji tutaj nie znajdziecie:
Gemy - twórcy żadnych nowych propozycji nie ujawnili (wiadomo też, że nie zostaną one dodane w nadchodzącej becie). Wiadomo jednak, że oprócz nowych skill gemów dodane zostaną supporty związane z obrażeniami Damage over Time (burning, chaos/poison, bleeding). Mam też przeczucie, że Puncture zostanie w jakiś sposób zmodyfikowany (ponadto liczę na jewel pod ten skill).
Przedmioty - nic nie wiadomo o nowych unikatach jak i innych typach przedmiotów (oprócz tego, że na pewno zostaną wprowadzone). Spodziewam się unikatów wpływających na obrażenia DoT jak i nowych rodzajów map do Atlasu (ponieważ dodane zostaną nowe akty i bossy).
Statystyki - pokrótce dla zainteresowanych. W dodatku czekają nas dwie potęźne zmiany dotyczące statystyk;
A) Obszar Damage Over Time. Zmieni się mechanika (nowe pasywy, itemy, gemy) obrażeń burning, chaos/poison, bleeding.
B) Obszar defensyw. Duże nerfy dla Energy Shield. Keystone Ghost Reaver nie będzie już działał z Vaal Pact. W pobliżu Chaos Inoculation znikną pasywy zwiększające ES. Obniżone zostaną affixy ES w przedmiotach mniej więcej o 1/3 część a z pierścieni znika affix ''X% increased Energy Shield. Buffem możemy określić mechanizmy do hybrydowych defensyw (np. wprowadzone zostaną nowe affixy w stylu ''+X to Life +X% increased Evasion).
Zmiany Labiryntu Izaro - trzy poziomy trudności zostaną usunięte więc GGG w inny sposób musi rozwiązać klasy Ascendancy.
Grafika i interfejs - wersja 3.0 wprowadza nową fizykę wody, nowy sposób wyświetlania mapy, poprawiony wygląd NPC-tów, nowy wygląd dolnej belki z umiejętnościami, potionami etc.
Przejdźmy do właściwej części artykułu. Wielu graczy nie zagłębia się w fabułę więc na początek kilka podstawowych informacji.
WITAMY NA WRAECLAST, WYGNAŃCU
Grę rozpoczynamy jako rozbitkowie na wybrzeżu. Wraeclast to kontynent, który znamy z aktów 1-4 i na który zostaliśmy zesłani za karę przez Wysokiego Templariusza Dominusa (scenę zapadającego wyroku możecie obejrzeć na zwiastunie PoE 3.0 na Xbox). Niegdyś na tych ziemiach żyły rozwinięte cywilizacje (np. Vaal), ale na wskutek kataklizmów i innych klęsk upadły. Od tej pory Wraeclast to czysto surwiwalowe miejsce, w którym musimy się jakoś odnaleźć (schemat znany chociażby z Gothica).
AKT 5 - POWRÓT DO ORIATH
Niezależnie od klasy, którą wybieramy wiadomo, że pochodzimy z Oriath. Jest to mała wyspa znajdująca się nieopodal Wraeclast. Na jej ziemiach znajduje się zaawansowane państwo, na którym panuje ład (przeciwieństwo Wraeclastu). Krajem rządzą Templariusze a ich rządy funkcjonują dzięki wykorzystywaniu niewolników.
Po zabiciu Dominusa w akcie 3. wieść rozchodzi się w Oriath i wybucha powstanie - niewolnicy ścierają się z Templariuszami, którym przewodzi Avarius.
Po zabiciu Malachaia w akcie 4. dowiadujemy się, że na ośnieżonych szczytach Veruso (prawdopodobnie lokacja ta znajduje się na Wraeclast) znajduje się maszyna za pomocą której będziemy mogli przenieść się do Oriath. Wracamy i - według mojej opinii - staniemy na czele powstania niewolników.
Na zwiastunie dodatku widzimy walkę z przeciwnikiem dużych rozmiarów. Bez wątpienia nie jest to zwykły potwór na hita. Osobiście obstawiam Avariusa, chociaż zakapturzony przeciwnik nie przypomina wizerunkiem postaci z pomnika ze wcześniejszej części artykułu. Według mnie Avarius będzie bossem, ale nie końcowym (o tym niżej). Co świadczy o wyjątkowości walki? Komnata! GGG co jakiś czas publikuje grafiki witraży ukazujących tzw. ''Rise of Innocence''. Według mnie witraże przedstawiają jakąś legendę, żywot bohatera, który ma się pojawić i wyzwolić świat. Zmierzam do tego, że fabularnie to my jesteśmy tym zapowiadanym wybawcą.
Poniżej wszystkie opublikowane witraże według kolejności chronologicznej.
Nie wiem czy to wszystkie witraże, czy tylko ich przyszła część, ale wymienione cztery przedstawiają w miarę spójną historię.
WITRAŻ #1
Spójrzcie na postać w złotej zbroi i emblematy. To symbol Oriath. Oznacza to, że pierwszy witraż pokazuje nas po pokonaniu Avariusa jako nowego władcę Oriath?
WITRAŻ #2
Przedstawia on biedaka palnego na stosie jak mi poszczególnych gapiów. Po ubiorach można zauważyć, że na stosie znajduje się jakiś random (w domyśle niewolnik) a gapie w ozdobnych strojach to jakaś szlachta Oriath? Witraż pokazuje, że coś poszło nie tak. Doszło do jakiegoś rytuału?
WITRAŻ #3
W wyniku spalenia niewolnika (może poprzedni witraż odnosił się do jakiegoś większego wydarzenia - po rewolcie dochodzi do opresji wobec niewolników i jakiejś masowej egzekucji) naradza się tajemniczy potwór. Witraż przedstawia bohatera (nas?) zmierzającego się z bestią.
WITRAŻ #4
Dosyć wymowny? Bestia płonie, ślady na zbroi świadczą o tym, że z nim walczyliśmy i go pokonaliśmy.
AKT 5 - BESTIA Z WITRAŻU
Potwór wygląda na tyle epicko, że na początku pomyślałem, że witraż przedstawia całą naszą historię do aktu X, a przedstawiona fioletowa bestia jest właśnie ostatecznym bossem. Po analizie muszę jednak zaryzykować stwierdzeniem, że jest to finałowy boss aktu 5.
Tę teorię zdaje się potwierdzać opis GGG aktów 6-10. Opis zatytułowany ''Part Two: The Gods are Rising'' mówi, że pokonanie bestii skutkowało niezaplanowanymi konsekwencjami. Pokonana przez nas bestia ''trzymała w ryzach'' bogów Wraeclastu. Po jej zgładzeniu uśpieni bogowie powrócili do życia i terroryzują kontynent.
POWRÓT DO WRAECLASTU - AKTY 6-8
Wyzwoliliśmy Oriath, zgładziliśmy Avariusa, oswobodziliśmy niewolników, ale musimy wziąć odpowiedzialność za Wraeclast pustoszone przez oswobodzone bóstwa. W źródłach ze strony PoE znajdziemy screen przedstawiający ''Panteon Bogów'', czyli główny kontent dodatku. Na jego podstawie możemy wyciągnąć wiele interesujących informacji.
Począwszy od aktu 6. będziemy mogli zmierzyć się z 16 bóstwami.
Pokonanie każdego boga wzmocni naszą postać o wybrane statystyki.
Na grafice możemy rozpoznać kilka z bóstw.
BÓSTWO #1
Wiemy o nim dużo. To The Brine King - Boss aktu 6. (na końcu artykułu dodaję film z walką z bossem). Nagrodą za jego zabicie będzie umiejętność: ''Podczas bezruchu otrzymaj 1% do redukcji obrażeń fizycznych na każdą sekundę (maksymalnie do 8%)''.
Co ciekawe pod informacją o bóstwie widać coś w rodzaju ''zadania bonusowego''. Pod The Brine Kingiem znajduje się informacja, że jeśli pokonamy Tore, Towering Ancient (rodzaj mini-bossa?) to otrzymamy umiejętność: ''Podczas bezruchu otrzymaj 0,5% do regeneracji życia na każdą sekundę (maksymalnie do 2%)''. Czy to oznacza, że do każdego bóstwa dołączone jest zadanie dodatkowe z mini-bossem? Daje to myślenia.
BÓSTWO #2
Nie wiemy o nim za wiele oprócz tego, że za jego pokonanie otrzymamy umiejętność: ''+10% do prędkości poruszania się na płonącym terenie''. Zbroja bóstwa przedstawiona na grafice przypomina mi przeciwników z Vaal Pyramid. Czyżby boss aktu 7?
I tu kolejna niespodzianka - do bossa dołączone są aż dwa bonusowe zadania. Za pokonanie przeciwnika Gnar, Eater of Carrion otrzymamy umiejętność: ''33% do redukcji obrażeń od krwawienia podczas ruchu'', natomiast za pokonanie Void Anomaly: ''20% odporności chaos na obrażenia typu Damage over Time''.
BÓSTWO #3 i #4
Z całą pewnością można powiedzieć, że są to Boginie Solaris i Lunaris. Jak wiemy ich świątynie znajdowały się w akcie 3. Czyżby bossy aktu 8?
BÓSTWO #5
Mam wiele wątpliwości, ale wizerunek bardzo przypomina pomniejszego bossa z aktu 7 o nazwie Abberath (film z walką na końcu artykułu).
INNE BÓSTWA?
Mocno zastanawiają mnie sceny ze zwiastuna. W akcie 7. czeka nas walka ze zbuffowanym Brutusem, który jest w duecie ze Shavronne. Być może to kolejne bóstwa.
Dlaczego piszę o możliwości zabicia 16 bóstw a nie po prostu ich zabiciu? Twórcy gry mogą pójść w dwie strony - jedną z nich jest mechanika, w której będziemy mogli zmierzyć się tylko z kilkoma wybranymi przez nas bóstwami. 16 bonusów do statystyk to dużo. Spójrzcie na ich wysokie wartości. Drzewko Panteonu na swój sposób wygląda bardziej OP niż drzewko Ascendancy.
KOŃCOWE UWAGI
Akt 5 - zawiera terytoria Wraeclast (góry Veruso) i Oriath (w przeważającej mierze).
Akty 6, 7, 8 - są zremasterowanymi wersjami pierwszych trzech aktów.
Akty 9 - 10 - wiadomo, że nie znajdziecie ich w testowej becie. Podczas zbierania informacji nie natrafiłem na ani jedną wzmiankę, screen czy concept art nawiązujący do aktu 4, a zatem czyżby dwa ostatnie akty były zupełnie nowymi instancjami (bazującymi tym razem na wyspie Oriath)?
Grafika Panteonu w dolnej części ma dodatkową postać i emblemat przypominający zmodyfikowany symbol Oriath. Identyczny symbol znajdziemy na witrażu nr 4. Grafika kojarzy mi się trochę Yin i Yang gdzie postać na dole to taki Prometeusz występujący przeciwko bogom. Bardzo luźna interpretacja.
I to by było na tyle. Mam nadzieję, że artykuł was zaciekawił a może nawet skłonił do zagrania w Path of Exile - w końcu t najlepszy hack&slash na rynku :)
@AKUtheshapeshiftingmasterofdarkness: Gra jest zajebista ale jak mi Steam pokazał 1500 godzin to rozdałem majątek w klanie i wykasowałem. 3.0 zapowiada się tak genialnie, że pewnie sprzedam kompa żeby przez przypadek nie zacząć znowu grać.
zwlaszcza jezeli grales w diablo 3 i uznales ze "zaraz, kto mi kaze miec to pod lpm, to tylko dla lowcy a ten czar tylko dla czarodzieja?"
w poe nie ma klas postaci i ograniczen, kazdy moze miec wszystko jezeli spelni wymagania, przez to drzewko rozwoju i kombinacje czarow sa bardzo swobodne
1. Z mechaniki poprawione zostaną statusy. Bossy będą bardziej podatne za zamrożenie czy podpalenie. 2. W zwiastunie 3.0 w scenie z aktem 7. w mieście nie widać Nessy. Albo nie zdążyli dodać podczas robienia zwiastuna, albo będzie jakiś quest z jej zaginięciem. 3. Ktoś na mirko wspomniał i się zgodzę, że w akcie 8. może pojawić się w jakimś queście Tolman.
@Luka_Wars: https://www.youtube.com/watch?v=0pLURgiCV10 dobry interview z rory ktory tlumaczy dodatkowo troche rzeczy, z tego co rozumiem staty od bogow bedziesz mogl sobie zmieniac "on-the-go" zaleznie od typu contentu jaki masz zamiar robic
"Dlaczego piszę o możliwości zabicia 16 bóstw a nie po prostu ich zabiciu? Twórcy gry mogą pójść w dwie strony - jedną z nich jest mechanika, w której będziemy mogli zmierzyć się tylko z kilkoma wybranymi przez nas bóstwami. 16 bonusów do statystyk to dużo. Spójrzcie na ich wysokie wartości. Drzewko Panteonu na swój sposób wygląda bardziej OP niż drzewko Ascendancy."
Będziesz mógł zabić ich wszystkich, ale możesz korzystać chyba tylko
Producent gry GGG ma świetny kontakt z graczami (głównie reddit), dają fajne promocje na mikrotransakcje (śmieszna sprawa bo gracze sami proszą GGG aby tworzyli nowe skiny a ceny nie są małe ( ͡°͜ʖ͡°)), co parę miesięcy nowe ligi, nie można się nudzić, ale to ogromny pożeracz czasu i nie mam nic do tej gry, uważam, że jest najlepsza w swoim gatunku, jednakże należy się poważnie zastanowić
Poe jest zpotymalizowane pod dyski ssd, na początku u mnie też nie ma płynności ale trwa to krótką chwilę
@AdNoctum: bzdura. Przypomnij sobie czasy, gdy gra ładowała się 2 minuty. Zmienili sposób ładowania zawartości i teraz wiele rzeczy wczytuje w tle, dlatego są takie przycinki.
Ubolewam tylko nad brakiem offline moda. Pograłbym i to z chęcią ale nie lubię mikrolagów jakie łapię podczas grania na większości serwerów i nie zawsze nawet mam okazję mieć dostęp do neta.
@bubr32: ja bardziej ubolewam nad brakiem podpięcia elementów starych lig jak np Talisman, Perandus czy w przyszłości Legacy do standardu czy Core League boję się też tego nerfa CI, VP (np double-dipa mam w dupie bo i tak na endgame mało to daje) i ES, w zasadzie w cholerę przegrałem na CI, VP, ES buildach i dla mnie to jest szok w becie gram dual totem crit Inquisitorem, ale planuje po
@skrecu: Nie wiem nawet o czym piszesz xD Dopiero właśnie zaczynam grać w tą grę z kumplem przez discorda. Uczymy się jej od zera ale już widać, że jest milion razy bardziej dopracowana niż każde diablo
@CertyfikatOnetu: Te 25k to jest wydając 10 mirrorów na itemy a i tak DPS bardzo na tym cierpi. Nerf jest potrzebny od dawna, ale połowę z tych zmian będą cofać zanim wejdzie 3.0.0 xD
Jeżeli ktoś lubi gry typu hack'n'slash to oczywiście. Nie spodziewałem się PoE na głównej. Mimo wszystko odradzam zaczynać w to grać, jeżeli już ogarnie się podstawy to nie idzie wyjść z nałogu tak łatwo. Tak wiem każdy jest inny i będzie mówił że jego to nie dotyczy, ale ogółem gierka naprawdę warta uwagi. Minusem jest słaba optymalizacja i nawet na 1080 potrafi się mulić przez silnik+milion wodotrysków na ekranie.
@TsT3r: ja zrezygnowałem głównie z powodu oryginalnego systemu waluty. Po prostu nie ogarnąłem tego. Oprócz tego, gra jest świetna i tak powinno wyglądać Diablo III.
@Zielony34: Chodzi Ci o kupowanie rzeczy za currency (chaos/exalty/inne)? Niczym to się nie różni od waluty w np Diablo 2 gdzie runy były przeliczane na inne. Nie jest to zle, nie patrząc na to ze PoE póki co ma najgorszy system handlu jaki widziałem w grach.
@GrzeWho: Zawsze zastanawia mnie co ludzie mają z tym językiem polskim. 2017 rok - pełnoletnia osoba więcej jak 10 lat uczy się angielskiego. Po co wam polska wersja?
@GrzeWho: po cholerę spolszczenie??? przecież wersja oryginalna to dobry sposób na poszerzenie zasobu słów i konstrukcji, poza tym spodziewasz się większej bazy tutoriali i poradników w PL czy raczej w EN??sam sobie odpowiedz
Wszystko spoko, gram, ale nie oceniam/nie wypowiadam się na temat dodatku 3.0 bo NIE GRAŁEM... ludzie za bardzo próbują wcisnąć swoje 5 groszy, wszędzie.
Pograłbym (nawet ściągnąłem na steamie), ale ostatnio kupiłem Diablo 3 (tak, dopiero teraz) i po wbiciu chyba 140 paragona mnie znużuło, bo nie było nic do roboty tylko zwykły grind, zlecenia, szczeliny, zlecenia, szczeliny...
i tak się zastanawiam czy warto się w to pchać... bo jestem taki, że jak już w coś zacznę ciachać to końca nie widać...
Grałem kiedyś w to PoE i strasznie mnie irytowały hitboxy (clickboxy?) wrogów. Trzeba było klikać jakby na ramkę potwora, żeby załapało, że chce się go tłuc. Nadal tak jest, czy poprawili?
@Drakalen: j.w. jakieś 2 lata temu, jak jeszcze Kripp to streamował na swoim kanale. @carlosglog: To odpuszczam, bo zabawy z AoE już mam dosyć po Diablo 3, gdzie każdą postacią gra się tak samo, spamując obszarówki. Szukam "klikanki" w starym stylu. Polećcie coś... Grim Dawn może?
Wiecie co mnie zadziwia najbardziej? Jak czytam teksty graczy, którzy popisują się lepszą znajomością gry niż sami twórcy. I nie ma w tym nic złego jeśli ktoś łączy to z zawodem tzn. zarabia na tym, ale poznawać grę na poziom master i nie mieć nic z tego poza wirtualnym fejmem w klanie i inventory, za które można zgarnąć tyle, że stawka godzinowa za granie to 20gr?
Gra dla wytrwałych. Mi się znudziła po wbiciu 70 lvl-u. Do tego moim zdaniem słaba optymalizacja. Trzeba mieć minimum i5 i SSD i z 6gb ramu żeby przechodzenie oraz ładowanie między lokacjami miało jakiś sens. Granie w party na słabszym PC skutkuje dosłownym pokazem slajdów.
@Krafti: Xeon e5440 3,30ghz, hd 7770, 4gb ram. Ostatni raz grałem jak była liga breach. Malachai, Lake EXP party w 8 osób był niegrywalny. Gdy na Lake-u ktoś wlazł w totem podczas owej, to miałem pokaz slajdów i 5 fpsów. Do tego 20-30 sekundowe ładowanie pomiędzy lokacjami. Nie mam SSD, mój HDD był defragmentowany oraz nie ma bad sectorów. HD tune jak w najlepszym porządku.
@Rampampam: to akurat prawda, ale ostatnio (zwłaszcza w becie jest o wiele lepiej) na lapie w pracy chodzi to jakby nie mogło, discharge nie odpalisz bo sie rdzeń pali w domu mam, SSD, i5 2500K, 8 GB ram tylko nowsza grafa (970) i chodzi dual PoE plus Wiedźmin na idle bez problemu
Grałem długo w poe i to jest gra w której używa cie 2-3 skilli max a duże drzewko skilli to tylko iluzja.
Gra jest spoko ale jeśli nigdy nie grałeś w nią wcześniej MUSISZ podążać wymyślonym wcześniej przez kogoś buildem no chyba że godzisz się na to że będzie kontent którego za chxxa nie przejdziesz.
Gra idzie bardziej na ilość potworów niż na jakość więc zapomnijcie o pamiętliwych potyczkach, albo masz dobry
@prejt: piszesz takie głupoty że aż szkoda gadać. właśnie melee na 1 postać jest bardzo dobrym rozwiązaniem. tak używa się mało skili za to buildów jest mnóstwo. aha, czyli powinno być tak że jak przychodzi nowy gracz to gra powinna być tak skonstruowana że jest Bogiem budowania buildów i będzie dużo lepszy niż ktoś kto gra w grę 3 lata? ciekawe gdzie tak jest.
@prejt: Bo w innych hack&slashach używa się wachlarzu 15 umiejętności xD. W Diablo 2 zazwyczaj używało się jednego skilla czasem 2... Drzewko skili to iluzja, buahaha, chyba nie ma drugiej gry z tak dużą ilością buildów. W każdej grze nie dla dzieci, pierwsze przejście gry jest trudne. Dopiero za którymś razem łapie się biegłość. I całe szczęście bo to oznacza, że gra jest złożona, a nie jak np. D3... Potyczki nie
Komentarze (134)
najlepsze
zwlaszcza jezeli grales w diablo 3 i uznales ze "zaraz, kto mi kaze miec to pod lpm, to tylko dla lowcy a ten czar tylko dla czarodzieja?"
w poe nie ma klas postaci i ograniczen, kazdy moze miec wszystko jezeli spelni wymagania, przez to drzewko rozwoju i kombinacje czarow sa bardzo swobodne
1. Z mechaniki poprawione zostaną statusy. Bossy będą bardziej podatne za zamrożenie czy podpalenie.
2. W zwiastunie 3.0 w scenie z aktem 7. w mieście nie widać Nessy. Albo nie zdążyli dodać podczas robienia zwiastuna, albo będzie jakiś quest z jej zaginięciem.
3. Ktoś na mirko wspomniał i się zgodzę, że w akcie 8. może pojawić się w jakimś queście Tolman.
ponadto ziggyd w ostatnim filmiku o es i life mowi o tym ze volatile i reflecty beda reworkowane https://www.youtube.com/watch?v=DS2Tqutj3nQ
"Dlaczego piszę o możliwości zabicia 16 bóstw a nie po prostu ich zabiciu? Twórcy gry mogą pójść w dwie strony - jedną z nich jest mechanika, w której będziemy mogli zmierzyć się tylko z kilkoma wybranymi przez nas bóstwami. 16 bonusów do statystyk to dużo. Spójrzcie na ich wysokie wartości. Drzewko Panteonu na swój sposób wygląda bardziej OP niż drzewko Ascendancy."
Będziesz mógł zabić ich wszystkich, ale możesz korzystać chyba tylko
Będzie można korzystać z jednej głównej i jednej mniejszej pasywki z panteonu w danym momencie.
@AdNoctum: bzdura. Przypomnij sobie czasy, gdy gra ładowała się 2 minuty. Zmienili sposób ładowania zawartości i teraz wiele rzeczy wczytuje w tle, dlatego są takie przycinki.
boję się też tego nerfa CI, VP (np double-dipa mam w dupie bo i tak na endgame mało to daje) i ES, w zasadzie w cholerę przegrałem na CI, VP, ES buildach i dla mnie to jest szok
w becie gram dual totem crit Inquisitorem, ale planuje po
@WrzeszczPoranny: Może być i 300% większy, ES bez Vaal Pacta (a Ghost Reaver z ES będzie miał karę do regena ES) jest badziewny.
Jak to jest ze starymi ligami, bo mam postać w tej aktualnej. Będę mógł grać w nowe dodatki ale nie będę wtedy w nowej lidze, tak?
przecież wersja oryginalna to dobry sposób na poszerzenie zasobu słów i konstrukcji, poza tym spodziewasz się większej bazy tutoriali i poradników w PL czy raczej w EN??sam sobie odpowiedz
i tak się zastanawiam czy warto się w to pchać... bo jestem taki, że jak już w coś zacznę ciachać to końca nie widać...
@carlosglog: To odpuszczam, bo zabawy z AoE już mam dosyć po Diablo 3, gdzie każdą postacią gra się tak samo, spamując obszarówki. Szukam "klikanki" w starym stylu. Polećcie coś... Grim Dawn może?
Kto się tym zajmuje? :F
Nie
gdzie bym mial radosc z zycia gdybym kazda czynnosc przeliczal na stawke godzinowa i robil tylko te oplacalne bardziej niz #!$%@? na budowie
A co ja się będę denerwował
na lapie w pracy chodzi to jakby nie mogło, discharge nie odpalisz bo sie rdzeń pali
w domu mam, SSD, i5 2500K, 8 GB ram tylko nowsza grafa (970)
i chodzi dual PoE plus Wiedźmin na idle bez problemu
Gra jest spoko ale jeśli nigdy nie grałeś w nią wcześniej MUSISZ podążać wymyślonym wcześniej przez kogoś buildem no chyba że godzisz się na to że będzie kontent którego za chxxa nie przejdziesz.
Gra idzie bardziej na ilość potworów niż na jakość więc zapomnijcie o pamiętliwych potyczkach, albo masz dobry
właśnie melee na 1 postać jest bardzo dobrym rozwiązaniem.
tak używa się mało skili za to buildów jest mnóstwo.
aha, czyli powinno być tak że jak przychodzi nowy gracz to gra powinna być tak skonstruowana że jest Bogiem budowania buildów i będzie dużo lepszy niż ktoś kto gra w grę 3 lata? ciekawe gdzie tak jest.
Drzewko skili to iluzja, buahaha, chyba nie ma drugiej gry z tak dużą ilością buildów.
W każdej grze nie dla dzieci, pierwsze przejście gry jest trudne. Dopiero za którymś razem łapie się biegłość. I całe szczęście bo to oznacza, że gra jest złożona, a nie jak np. D3...
Potyczki nie
@jbgambler: Niewiele tracą, jakieś 7% rynku
https://mobirank.pl/2017/05/16/udzial-komputerowych-systemow-operacyjnych-kwiecien-2017/