Niesamowity efekt dodania dymu do animacji przechwytywania ruchu
Jeden z użytkowników reddita tworzy niesamowite rendery w blenderze dodając cząsteczkowe efekty dymu na motion capture. 18 godzinne wypalanie 140GB na i7 6700K, potem 16 godzin renderowania na GTX 1080. Rozmycie w ruchu dodane w After Effects. W powiązanych kilka innych ciekawych prac.
Mesk z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 61
Komentarze (61)
najlepsze
https://en.wikipedia.org/wiki/Euler_equations_(fluid_dynamics)
@corrino: Czyli po 2 dniach pracy miałeś jak jedna cząstka odbija się od drugiej? Czy może miałeś super klaster z 1000 sztuk 486? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Kolego, proponuję wyjmij kijka
Komentarz usunięty przez moderatora
@Mesk: Sądzę, że właściwsze byłoby użycie wyrażenia "animacji przechwyconego ruchu", bo na filmiku nikt czynności przechwytywania ruchu nie animuje.
#grammarnazi #angielskiztuskiem
Nie wiem, zasady wcale nie są trudne, widać po prostu nieobycie i konfuzję spowodowaną brakiem przypadków.
GitHub - keijiro Skinner
https://youtu.be/NnArC23o0hQ
oglądać od 4:30
Komentarz usunięty przez moderatora