Już Ci napisze jak to wyglada bo pracowałem w tym serwisie ponad 2 lata. Siedzi serwisant na stanowisko MR - laptopy po gwarancji lub z wykupiona dodatkowa gwarancja do wyceny. Diagnoza Twojego laptopa to 5minut a nawet czasem nie zdążą go odpalić bo już znają na pamięć dane modele i zamawiają wszystkie części jakie są możliwe do tego modelu aby przekroczyć kwotę naprawy objęta gwarancje Hp. Następnie je wysyłane do klienta info
@KsiegaRekordowSzutki: HP miało oddzielny dział z drukarkami ja byłem na serwisie laptopów i desktopow. Wiem jak to wszystko wyglada od podszewki bo pracowałem tam ponad 2 lata. Oszukiwali jak wszędzie i robili wszystko na swoją korzyść.
@KsiegaRekordowSzutki: Jak znam HP to nic nie zrobisz, Najgorsze drukarki z technicznej strony ( ͡°ʖ̯͡°) Moja nie obsługuje mojego komputera a z każdym innym łączy się bezproblemowo. Support nie wie co się dzieje i ma to gdzieś.
Jedna rada.... gdy mamy sprzęt HP i gwarancje Next Business Day "Onsite" - to możemy śmiało żądać naprawy w wyznaczonym przez nas miejscu i umówionej godzinie.... bez ponoszenia dodatkowych kosztów, bez wysyłek i teoretycznie bez czekania kilku dni....... Gdy gwarancja ma oznaczenie "Offsite" - to już musimy wysłać sprzęt... przyjazd jest już płatny.
HP to niesamowita firma. 20 lat temu 80% ich laptopów nie nadawała się do niczego i do dzisiaj nic się w tej kwestii nie zmieniło. Zadziwiająca konsekwencja. Zaglądam na stronę, a strona praktycznie nie działa. Na firefoxie nie działa w ogóle. Aktualnie produkują 201 modeli urządzeń wielofunkcyjnych. Czy ktoś w ogóle zarządza tą firmą?
@oscar38 czy miałeś doczynienia z produktami HP w większej ilości sztuk ? Czy tak tylko piszesz sobie ? Powiem ci że użytkowałem i nadal użytkuje wiele ich produktów i się nie zgodzę od drukarek laser atrament poprzez laptopy i pda na serwerach kończąc. Probooki stawiam na równi z serią t thinkpada a w laserze mono nadal w 2017 uważam że pod względem jakość niezniszczalność cena do domu nie ma lepszej drukarki mono
@EliG: ooo kochany, znam, znam. W dwóch miejscach gdzie robiłem były takie, dostawały w dupę mocno i nawet się nie zająkneły. Absolutnie kultowy sprzet
Akurat zerwane tuleje mocujące w klapie matrycy laptopa HP to żadna nowość. Widocznie są "dobrze" zaprojektowane. Przyśpieszone starzenie produktu. 75% laptopów HP Pavilion z serii G3 250/255, 15-R, 15-G i 15-H które trafiają do serwisu w którym pracuje mają właśnie to uszkodzenie. Dopracowali technologie na wcześniejszej serii G2. ( ͡º͜ʖ͡º)
Po powrocie z urlopu Wrzucę swoją przygodę z hp wraz z korespondencją z serwisem i bok, to jest tragedia, 8 lat temu kupiłem ich laptopa - bez awarii działa do dzisiaj, niestety po drodze wymieniałem na " nowsze modele " i oto w 2017 zakupiłem kolejnego (4-ty) laptopa..... Długa historia więc może uda się po urlopie ja opisać... A będzie co poczytać - p.s. O ile nie walnie dysk, lub płyta, lub
@kidi1 Ale nie mam nic przeciwko temu, mogłem wymienić zawias samodzielnie w domu, tylko skorzystałem z gwarancji. Jednak teraz jest problem, bo nie ma jednego z elementów obudowy i jest przerwana jedna z anten WiFi ( ͡°ʖ̯͡°)
@czikapu: napisałeś, że zawias sie nie połamał i na pewno ten element był cały więc wymiana zawiasu nie nie da, z reguły wystarcza poluzowanie nakrętki zawiasu, kapke smaru i dokręcić z powrotem, kolega @kidi1 dobrze sugeruje, że wyrwały się gwinty wtopione w obudowę i nie ma jak zamocować zawiasu, z własnego doświadczenia wiem, że wymiana obudowy dolnej załatwi sprawę bo po stronie matrycy nie ma co się urwać.
Prawie 20 lat temu mój tata walczył z HP. Wysłał im całkiem drogą wtedy, prawie nową drukarkę A3 na gwarancji (jakiś drobny feler), a dostał w zamian inną - mocno zużytą, poodzieraną i brudną. Dopiero kontakt z zagranicznym centrum HP (chyba Austria, nie pamiętam już) pomógł, bo u nas nie poczuwali się do winy. Taka sytuacja zniechęca do firmy raz na zawsze.
Co tu dużo mówić w niedużych odstępach czasu wykopki odradzają kolejno firmy z ich gwarancją. Tak właściwie to u wszystkich jest dziadostwo i można liczyć tylko na szczęście, że zrobią jak należy. Chore czasy ( ͡°ʖ̯͡°)
Dla przykładu, kupiłem ponad rok temu Della Inspiron 5548, zwykła "średnia" półka. W połowie gwarancji pękł mi zawias, a właściwie plastikowe mocowanie. Serwisant przyjechał, powiedział że prawdopodobnie to moja wina, bo te laptopy mają maksymalny kąt rozchylenia, ale z uwagi że już przyjechał to wymieni. I wymienił XD
@czikapu: "klapa jest plastikowa" Nie zgadzam się, ten laptop nie ma prawie żadnych plastikowych części w zewnętrznej obudowie (za wyjątkiem dwóch pokrywek zawiasów mocowanych do tylnej klapy, jednego właśnie brakuje na ostatnim zdjęciu).
"ponieważ 18 sierpnia jeden z zawiasów "trzasnął" i lewy bok laptopa delikatnie się "rozwarstwił" " Jedynym powodem dla którego mogło się tak stać byłoby niewkręcenie śrubek i w efekcie wyrwanie gwintów z obudowy, wtedy to fragment zawiasów, który
Mam starego Della vostro i nie mam z nim żadnych problemów, nie wiem co ludzie robią z tymi laptopami ale ja normalnie go używając nie urywam klapek czy cholera wie czego, system śmiga ładnie bo nie pobieram jakiegoś syfu z neta, a pomimo plastikowego wykończenia na serio jeszcze nic mi tu nie #!$%@?ęło...jedynie bateria powoli umiera ale to chyba logiczne, że nie będzie śmigała jak nowa przez te 5 czy 10 lat.
@lukukuq: to nie jest kwestia złego użytkowania, po prostu takie gówno teraz produkują. Delle z serii Vostro to swojego rodzaju tłuczki do pracy. Tam zdecydowanie ciężej jest zużyć takie elementy.
@peppino: Hp to masakra ale myślisz, że w innych autoryzowanych jest lepiej? Nie ma co narzekać bo dzięki tym cenom mogę prowadzić serwis pogwarancyjny ( ͡°͜ʖ͡°)
@Lurriel: Nie tego się spodziewałem po takiej cenie. Elitebooki 8570p były naprawdę okej i nie podobały mi się w nich tylko 2 rzeczy- tylko dedykowana grafika (w moim przypadku) i brak podświetlanej klawiatury. Szkoda, że HP zrobiło krok w tył ( ͡°ʖ̯͡°)
@olopolo-bolomlolo Osoba na infolinii powiedziała mi, że przyjedzie technik, natomiast dostałem maila że jednak laptopa odbierze kurier. Dodzwonienie się do nich graniczy z cudem, a jeśli ktoś ma dodatkowo płatne numery na stacjonarne to się zaczyna robić sumka :)
a ja mam z nimi dobre doświadczenia. Na zgłoszenie awarii z ładowaniem - najpierw uznali, że warto wysłać mi nową ładowarkę (teraz mam dwie), a jak sprawa nie zamknęła tematu to zjawił się kurier, który po kilku dniach był z powrotem z naprawionym sprzętem. Tak więc wisz
@kryniow: Dell niezawodna firma, rodzice mają już 4 rok Inspirona za 2k i dalej sprawny jak nowy, a swój Vostro mam 3 rok i działa nieźle, tylko wymieniałem wyświetlacz (uszkodzony z własnej winy) ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (126)
najlepsze
Moja nie obsługuje mojego komputera a z każdym innym łączy się bezproblemowo. Support nie wie co się dzieje i ma to gdzieś.
w wyznaczonym przez nas miejscu i umówionej godzinie.... bez ponoszenia dodatkowych kosztów, bez wysyłek i teoretycznie bez czekania kilku dni....... Gdy gwarancja ma oznaczenie "Offsite" - to już musimy wysłać sprzęt... przyjazd jest już płatny.
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie zgadzam się, ten laptop nie ma prawie żadnych plastikowych części w zewnętrznej obudowie (za wyjątkiem dwóch pokrywek zawiasów mocowanych do tylnej klapy, jednego właśnie brakuje na ostatnim zdjęciu).
"ponieważ 18 sierpnia jeden z zawiasów "trzasnął" i lewy bok laptopa delikatnie się "rozwarstwił" "
Jedynym powodem dla którego mogło się tak stać byłoby niewkręcenie śrubek i w efekcie wyrwanie gwintów z obudowy, wtedy to fragment zawiasów, który
Wspominałem o obudowie, to większości jest to jak na stronie napisano:
https://www.cnet.com/products/hp-elitebook-820-g2-12-5-core-i7-5600u-8-gb-ram-256-gb-ssd-l3z41utaba/specs/
Szkoda, że HP zrobiło krok w tył ( ͡° ʖ̯ ͡°)
My #teamdell nie mamy takich problemów ( ͡° ͜ʖ ͡°)