Zanim oddasz laptopa/komórkę/komputer do naprawy
Za namową mireczków opisałem krótko jak należy postępować z gwarantem naszego sprzętu
love2spooch z- #
- #
- #
- #
- #
- 125
Za namową mireczków opisałem krótko jak należy postępować z gwarantem naszego sprzętu
love2spooch z
Komentarze (125)
najlepsze
Jeśli oddajesz do producenta nie oznacza to wcale że sprzęt będzie szybciej bo reklamujesz na podstawie gwarancji producenta. U sprzedawcy w sklepie masz prawo
Co najwyżej kilka. Gdybym miał być bardziej specyficzny toco najwyżej 2 pary. Nikt w nieskończoność się nie będzie na serwisie #!$%@?ł z twoim niedziałającym rzęchem. Praca na serwisie to nie są wakacje
Przyznaję, fajny protip, daję ci za to okejkę, ale to nie działa kiedy taki statystyczny ludź przychodzi ze swoim laptopem do serwisu, a laptop to jakiś 9-letni szrot ;)
@love2spooch:
to ogranicz się do opisu wew. pracy serwisu
bo uczysz ludzi reklamacje składać a nie odróżniasz rękojmi od gwarancji producenta więc część tego co tam wysmarowałeś jest wręcz szkodliwa
Co?
https://prokonsumencki.pl/blog/reklamacja-towaru-przez-konsumenta-przed-i-po-25-grudnia-2014-roku-czyli-co-zmieni-nowa-ustawa-o-prawach-konsumenta/
Z innej beczki "polecam" "serwisy" Lenovo i Asusa - niezła rzeźnia! Zapraszam do lektury:
https://www.facebook.com/ASUS.Polska/posts_to_page/
https://www.facebook.com/LenovoPolska/posts_to_page/