Nie blokuj lewego pasa!
Ile razy spotykamy się codziennie na naszych drogach z sytuacją gdy jadąc autostradą, drogą dwupasmową, kierowcy ustawicznie trzymają się lewego pasa, pomimo że prawy pas jest zupełnie wolny.
konradek z- #
- #
- #
- #
- 160
Ile razy spotykamy się codziennie na naszych drogach z sytuacją gdy jadąc autostradą, drogą dwupasmową, kierowcy ustawicznie trzymają się lewego pasa, pomimo że prawy pas jest zupełnie wolny.
konradek z
Komentarze (160)
najlepsze
@coo84: Po każdym większym mieście jeżdzenie prawym jest wyjątkowo upierdliwe bo:
1) Masz autobusy które często nie mają zatoczek i jak autobus się zatrzyma na przystanku to utkniesz za nim.
2) Jak samochód skręca w prawo i akurat będzie przepuszczał ludzi na pasach to też utkniesz za nim.
3) Skrajny prawy pas zwykle jest najbardziej zniszczony.
4) Jak złapie Cię czerwone światło to zablokujesz drogę
Podstawowy przepis mówi, że można wyprzedzać z prawej strony na jezdni jednokierunkowej z wyznaczonymi pasami ruchu.Kolejnym przykładem zastosowania tego przepisu są drogi składające się z dwóch jezdni jednokierunkowych
Chodzi o drogi z jezdniami rozdzielonymi tzw. „pasami zieleni”, choć często są to po prostu stalowe barierki lub inne separatory. W tej kategorii znajdą się zatem autostrady, które zgodnie z definicją są drogami dwujezdniowymi, odcinki dróg ekspresowych, gdzie mamy
Może być tak że tir zabiera się za wyprzedzanie przed górką, na górce okazuje się że nie ma dość mocy i teraz jest wolniejszy od tego który chciał wyprzedzać, ale nie odpuści bo przecież górka się kiedyś skończy.
Im się wydaje, że lewy pas jest stworzony specjalnie dla nich.
Jakaś wyróżniona grupa kurywa mać.
wjeżdza jedno z drugim na drogę i od razu ładuje się na lewy pas i jedzie np ekspresówką 110km/h lewym i ani myśli ustąpić.
No ale dopóki jeden z drugim taki debil nie dostanie za to mandatu to nie zrozumie że tak nie wolno.
Niedawno zrównałem
https://youtu.be/zM-6wRPe0Qc
Beton umysłowy chyba tylko mandat może nauczyć takiego kierowcę prawidłowej jazdy
Dodam, że ten kierowca blokował mi możliwość wyprzedzenia przez kilka kilometrów jadąc wolniej na lewym niż auta na prawym pasie.
Zrownalem się z nim tylko po to aby mieć ewentualny dowód wykroczenia.
Gorzej jeszcze jak co chwile światła są i duży ruch po prostu problematyczne staje się trzymanie prawego i w ostatnim momencie zmiana
Częściej spotykamy się z sytuacją, że jadąc równo z ograniczeniem prędkości jesteśmy wyprzedzani przez narwańców. Mi tam jakoś szczególnie "blokerzy" lewego pasa nie przeszkadzają. Może dlatego, że jadąc z dopuszczalną prędkością rzadko się na takich trafia? A nawet jak się na takiego trafi, to
- Jeżeli są złe warunki, szaro lub leje - Włącz normalne światła a nie Ledy
- Przeciwmgielnych używa sie przy widoczności <50m a nie za każdym razem przy lekkiej mgiełce w terenie zabudowanym.
Kwestia auta, mi by się za żadne skarby nie chciało ręcznie włączać i zmieniać świateł. W Civicu VIII Ufo nie miałem świateł dziennych, w ASO zrobili tak aby Mijania (halogeny) zapalały się same i świeciły non stop, spokój i wygoda.
Teraz w drugim aucie mam automat i światła dzienne. W
Jeżdżę dwoma rodzajami samochodów, jeden to mułowaty (powyżej 100km/h) duży terenowy jeep a drugi szybki osobowy diesel, który bez problemów pokonuje 200km/h przy dobrym przyśpieszeniu. Moje doświadczenia wskazują na kilka głównych przyczyn takiego stanu rzeczy (dodam, że z racji bycia uzytkownikiem tych dwóch róznych samochodów widze sprawy z dwóch stron jednocześnie i staram się jechać
Jechałem W203 320CDI - już lepiej ale na pewno nie było to szybkie auto.
Z porobionych diesli jako takie wrazenie zrobil na mnie golf 1.9TDI 230KM (podobno). Nie wiem czy bym to auto nazwał szybkim ale już jechało przyzwoicie. Miało tylko taki
Nowoczesne benzynowe z bezposrednim wtryskiem, kultura pracy i glosnoscia wcale nie ustepuja dieslom.
( ͡º ͜ʖ͡º)
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Moim zdaniem jezdzi sie najwygodniej w calej EU poniewaz:
1) ludzie nie poganiaja
2) nie lamia przepisow
3) na najbardziej uzywanych drogach sa 3 pasy