Nie blokuj lewego pasa!
Ile razy spotykamy się codziennie na naszych drogach z sytuacją gdy jadąc autostradą, drogą dwupasmową, kierowcy ustawicznie trzymają się lewego pasa, pomimo że prawy pas jest zupełnie wolny.
konradek z- #
- #
- #
- #
- 160
Ile razy spotykamy się codziennie na naszych drogach z sytuacją gdy jadąc autostradą, drogą dwupasmową, kierowcy ustawicznie trzymają się lewego pasa, pomimo że prawy pas jest zupełnie wolny.
konradek z
Komentarze (160)
najlepsze
- Jeżeli są złe warunki, szaro lub leje - Włącz normalne światła a nie Ledy
- Przeciwmgielnych używa sie przy widoczności <50m a nie za każdym razem przy lekkiej mgiełce w terenie zabudowanym.
Kwestia auta, mi by się za żadne skarby nie chciało ręcznie włączać i zmieniać świateł. W Civicu VIII Ufo nie miałem świateł dziennych, w ASO zrobili tak aby Mijania (halogeny) zapalały się same i świeciły non stop, spokój i wygoda.
Teraz w drugim aucie mam automat i światła dzienne. W
Jeżdżę dwoma rodzajami samochodów, jeden to mułowaty (powyżej 100km/h) duży terenowy jeep a drugi szybki osobowy diesel, który bez problemów pokonuje 200km/h przy dobrym przyśpieszeniu. Moje doświadczenia wskazują na kilka głównych przyczyn takiego stanu rzeczy (dodam, że z racji bycia uzytkownikiem tych dwóch róznych samochodów widze sprawy z dwóch stron jednocześnie i staram się jechać
Jechałem W203 320CDI - już lepiej ale na pewno nie było to szybkie auto.
Z porobionych diesli jako takie wrazenie zrobil na mnie golf 1.9TDI 230KM (podobno). Nie wiem czy bym to auto nazwał szybkim ale już jechało przyzwoicie. Miało tylko taki
Nowoczesne benzynowe z bezposrednim wtryskiem, kultura pracy i glosnoscia wcale nie ustepuja dieslom.
( ͡º ͜ʖ͡º)
Komentarz usunięty przez moderatora