Szanowni Państwo,
W związku z tym, że nasz gość wstąpił na drogę sądową nie zamierzamy więcej publicznie odnosić się do szczegółów sprawy.
Przeprosiliśmy, wyraziliśmy publicznie skruchę i chcieliśmy zadośćuczynić. Nasza propozycja została odrzucona.
Równowartość zadośćuczynienia za pobyt gości przekazaliśmy na konto Fundacji Dzieci Niczyje, która organizuje wiele wartościowych kampanii, takich jak "Każdy ruch w internecie zostawia ślad", "Pomyśl zanim wrzucisz", czy "Przytul hejtera".
W związku ze wzrostem zainteresowania hotelem koncentrujemy się wyłącznie na jak najlepszej obsłudze naszych gości.
Wszystkich, którzy chcą przekonać się o standardzie obiektu i poziomie naszej obsługi zapraszamy do Murzasichla.
Z pozdrowieniami,
Krystyna Topór
Marek Topór
Komentarze (444)
najlepsze
Swoją drogą nie rozumiem tej całej afery. Głupio wyszło, źle zrobili z tymi komentarzami, ale po co się teraz nad nimi aż tak pastwić?
Warunkiem przebaczenia jest skrucha oraz chęć poprawy. Nic takiego w owym ,,wystąpieniu" nie pojawia się nawet w szczątkowej formie. #!$%@? z grzybnią i patatajnią└[⚆ᴥ⚆]┘
Oni wyslali ta kase na fundacje z wlasnej inicjatywy czy to klient im zasugerowal ?
@Kazadum: Nie ma dowodu, że wysłali. To jest przelew "do realizacji". Może być wycofany po wydrukowaniu tej informacji, ale może za mało poznałem tych ludzi i są szczerzy i prawdomówni. :)
Ty myślisz że tylko oni pracują z klientem?
Komentarz usunięty przez moderatora