@Luki_78: Wydaje mi się, że to złe by było. Jakaś część masy motorzysty opiera się na rękach, a to budzi obawy, że siła byłaby wystarczająca, żeby obrócić pokrętło i przyśpieszyć mimowolnie (zwłaszcza podczas hamowania, kiedy zgodnie z zasadami dynamiki Newtona dociąża się przód motoru).
@Luki_78: Logiczne pytanie, akcji gdzie początkujący daje za dużo gazu, odchyla go do tyłu co powoduje jeszcze większe otwarcie przepustnicy było już tysiące i będą kolejne. Natomiast obecny kierunek dodawania i zamykania gazu ma swój sens: gdy naciskasz palcami dźwignie hamulca kciuk oparty na manetce obraca ją w kierunku zamykania gazu.
Komentarze (120)
najstarsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Natomiast obecny kierunek dodawania i zamykania gazu ma swój sens: gdy naciskasz palcami dźwignie hamulca kciuk oparty na manetce obraca ją w kierunku zamykania gazu.
Gx