Imho osiągną efekt całkowicie odwrotny... Taki dzieciak po zdjęciu kamizelki będzie miał jeszcze więcej siły zapierdzielać. Dosłownie #mikrokoksy ( ͡°͜ʖ͡°)
@Jubei: Jak w tym odcinku Samuraja Jacka co poszedł do małp drzewnych by nauczyły go skakać. To te przywiązały mu kamienie tu i tam i kazały #!$%@?ć, Potem gdy walczył z Aku był dialog -Ty latasz?!- Aku -Ja Skaczę!- Jack
Genialny pomysł, czekam na następne szwabskie objawienia medyczne. Resekcja płatów czołowych jako metoda permanentnego uspokojenia. To już było i działało. xD
@aaqq @sejsmita: wbrew powszechnemu wyobrazeniu taka kamizelka nie ma krępować, a uciskac, jest juz dawno opatentowana i jest bardzo skuteczna. Ciezar na barkach uciska nerwy i powoduje uspokajajacy efekt na dzieci z ADHD, a nawet starsze osoby z PTSD. Podobne do masażu i zakceptowane przez specjalistów http://otvest.com/
@onet12: no i warto dodać że jest to absolutnie dobrowolne i sami rodzice i dzieci są z pomysłu zadowolone. Ale wykopki jak zwykle nie wiedzą nic na jakikolwiek temat i łykają jak pelikany.
Zamykają dzieci w kaftanach! Drastyczne metody w niemieckich szkołach
Nie zamykają w kaftanach i nie jest to drastyczna metoda. Jest to jedna z setek metod stosowanych podczas terapii z integracji sensorycznej i terapii autyzmu. Już samo sugerowanie, że jest formą terapii ADHD jest głupotą i podkreśla, że autor artykułu nie wie o czym pisze tzn. dziecko z ADHD może wymagać ćwiczeń z integracji sensorycznej, ale to nie jest forma terapii
@jeden_na_dziesiec: Artykuł jest bzdurny. Nie ma żadnego odgórnego programu, co najwyżej w ramach jakiegoś programu zakupiono sprzęt do ćwiczeń terapeutycznych.
W Niemczech jak i w Polsce szkoły w przypadku uczniów wymagających dodatkowego wsparcia mają obowiązek przygotowywania IPETu - indywidualnego programu edukacyjno - terapeutycznego. W teorii w skład zespołu który tworzy taki IPET wchodzą nauczyciele i terapeuci z których pomocy korzysta dziecko. W Polsce IPETy obowiązują od niedawna i wiele z ich
Niestety, ale problem w naszej akurat edukacji jest taki, że często wymaga się od dzieci niemożliwego. Wymaga się aby dziecka w wieku 8 czy 9 lat aby przesiedziało bez ruchu w ławce 45 min, najlepiej jeszcze żeby się wcale nie ruszało i mówiło jedynie pełnymi zdaniami i tylko za pozwoleniem nauczyciela. Dziecko w tym wieku jest zaprogramowane na ruch, to jak chodzący motorek, z niewyczerpującymi się bateriami. Nauczyciele chcą zaprogramować dzieci, najlepiej
1. ADHD jest dużo rzadsze niż się uważa. Na około 10 lat pracy szkolnej spotkałem dwie osoby z ADHD. Przy czym jedna miała lekki niedorozwój i sama nie bardzo rozumiała co robi, a druga, to było klasyczne ADHD, gdzie pomogłyby tylko 15 kilogramowe ciężarki u rąk i u nóg. 2. Wpuszczanie dziecka z ADHD do normalnej klasy, to skrzywdzenie dwudziestu normalnych dzieciaków. Żadne "klasy integracyjne" nie mają tu sensu i jest to
Komentarze (173)
najlepsze
-Ty latasz?!- Aku
-Ja Skaczę!- Jack
Ktoś też tak trenował (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
@aaqq: po miniaturce myślałem że to jakaś kamizelka która chroni w przypadku ataku terrorystycznego xd
Nie zamykają w kaftanach i nie jest to drastyczna metoda. Jest to jedna z setek metod stosowanych podczas terapii z integracji sensorycznej i terapii autyzmu. Już samo sugerowanie, że jest formą terapii ADHD jest głupotą i podkreśla, że autor artykułu nie wie o czym pisze tzn. dziecko z ADHD może wymagać ćwiczeń z integracji sensorycznej, ale to nie jest forma terapii
W Niemczech jak i w Polsce szkoły w przypadku uczniów wymagających dodatkowego wsparcia mają obowiązek przygotowywania IPETu - indywidualnego programu edukacyjno - terapeutycznego. W teorii w skład zespołu który tworzy taki IPET wchodzą nauczyciele i terapeuci z których pomocy korzysta dziecko. W Polsce IPETy obowiązują od niedawna i wiele z ich
Wykopki dostały kombo: drażliwy tytuł i to dotyczy hitlerowcow
@trwaidentyfikowanie: w znalezisku jest mowa o niemczech
2. Wpuszczanie dziecka z ADHD do normalnej klasy, to skrzywdzenie dwudziestu normalnych dzieciaków. Żadne "klasy integracyjne" nie mają tu sensu i jest to