Jak topowy silnik mercedesa wybucha przez oring za 3$ i brak czujnika za 5$
czyli utrata smarowania silnika w praktyce, stwardniały oring pęka uniemożliwiając zassanie oleju przez pompę oleju, co doprowadza do zatarcia silnika i całkowitego zniszczenia. Przyczyniają się do tego konstruktorzy którzy w całym silniku nie zastosowali ani jednego czujnika ciśnienia oleju
s.....3 z- #
- #
- #
- #
- #
- 148
Komentarze (148)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@mayek: nie byłeś w UK ani nie słuchałeś ludzi stamtąd?
Dużo jeździ po naszym kraju E55 i nikomu jeszcze nic takiego się nie stało.
W stanach takie E55 ludzie traktują jak u nas no... golfa4 w tdi ale 150 koni. To stary samochód i kupują je
ludzie którzy pierwsze co robią to zmieniają koła pasowe kompresorów by wydusić z nich grubo ponad 500KM - krótko mówiąc, jest to u nich jeden z tańszych samochodów z granicą ponad 500km.
no fakt, na każdym rogu taki stoi
@betonowecukierki:
To samo podejście w komputerach, montuje się tanie kondensatory i tranzystory bez radiatorów, przy pierwszym przegrzaniu płyta siada.
@dawidkiller3: kiedyś ostrożnie analizowałem tak jak piszesz.
Wyszło, że nie ma od kogo kupić, bo jakość taka sama (coś jak zmowa cenowa). Albo ceny za pro takie, że już taniej wymieniać co chwila gnioty.
#uaz #offroad
Ile ten samochód kosztuje???
sam sobie odpowiedziałeś na pytanie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
też tak miał... Rzeźnia..
Panewke obrocilo mu na torze gdzie pewnie olej byl mocno przegrzany i caly czas odplywal spod smoka. Szczegolnie przy mocnych hamowaniach olej odplywal do przedniej miski.
Korbe wywalilo z przodu silnika, urwalo pompe oleju (widac wylamane uszy i peknieta miske pod pompa) i wtedy pekl oring na zasilaniu.
Stwardnialy oring od temperatury i oleju to norma jednak w sodku silnika i dopoki sie go
zresztą jak Cie to interesuje to tutaj kompletne how to
https://www.youtube.com/watch?v=hyxxr1lKUJwt
przy szybkiej reakcji na brak ciśnienia straty nie muszą być takie duże