Hotele zmagają się z zalewem propozycji od samozwańczych gwiazd Instagrama
Użytkownicy Instagrama piszą wprost do hoteli, że chcieliby spędzić w nich kilka dni. Oferują zapłatę w formie kilku postów, które trafią do ich followersów. Niektóre hotele podejmują próby ustandaryzowania procesu. Wymagają np. od influencerów wypełnienia szczegółowego formularza.
Marketingprzykawie_redakcja z- #
- #
- #
- #
- #
- 219
Komentarze (219)
najlepsze
Paradoksalnie to ma sens, ale w stosunku do miejsc nowych, małych ośrodków nie mających zasięgów.
Patrząc na rynek krajowy, gdybym był właścicielem małego nowego domu wypoczynkowego nad morzem to tak, jak najbardziej, pewnie bym uznał za dobry pomysł marketingowy nawet zaproszenie do siebie takiego influencera w celach promocyjnych.
Ale próżne dzbany nigdy na to nie wpadną xD
Ale pseudogwiazdki wolą pisać do luksusowych hoteli na Malediwach gdzie jedna noc kosztuje 1600 dolarów, ilu spośród tych 300 tysięcy followersów stać na pobyt tam?
Komentarz usunięty przez moderatora