to nie dokonca prawda z tym 4d, bo co jesli koles bedzie w miejscu gdy na jednym wymiarze jest sciana a na drugim jej nie ma i gdy obróci świat byl by w tej scianie. w tej grze rowiązali to tak ze jak nie ma sciany to są kamyki ktore trzeba przeskoczyc :)
@mario-zdk: To by nie mógł "obrócić" świata. Wyobraź to sobie tak, że masz grę 2D. Ustawiasz postać w taki sposób, że na drugim planie znajduje się mur. Obracasz świat, by móc poruszyć się w trzecim wymiarze. Nie zrobisz kroku, bo masz mur, musisz z powrotem obrócić świat do swojej pierwotnej w postaci. W tej grze mogłoby to być zrealizowane w taki sposób, że jeśli jesteś w miejscu gdzie w innym wymiarze
@mario-zdk: myślisz w 3D z dodatkowym suwaczkiem zamiast w 4D. To przesuniecie w 4D, ten suwaczek to też jest ruch, tylko w osi której nie widać. Wiec jak w tym miejscu miałaby pojawić się ściana to się o nią obijesz. Ba, mogłoby nawet być obicie od niej, czyli trochę byś się cofnął w 4D
NIgdy nie mieliście sytuacji w której szukając czegoś przed sobą np: na stole kluczy, wszystko widzicie na stole nie wiem , flakon, podkładkę pod talerz widelec i inne przedmioty a za chiny nie widzicie kluczy. Osoba ktra obok stoi was strofuje i mówi ze są przed tobą, a ty dopiero jak dasz krok w przód lub w tył lub zmienisz pozycje dopiero je dostrzeżesz. Mozę to jest to ?
Komentarze (119)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
w tej grze rowiązali to tak ze jak nie ma sciany to są kamyki ktore trzeba przeskoczyc :)
W tej grze mogłoby to być zrealizowane w taki sposób, że jeśli jesteś w miejscu gdzie w innym wymiarze
Komentarz usunięty przez moderatora