Matematyka coraz większym problemem dla uczniów
Co drugi uczeń klas 1-3 nie potrafi posługiwać się zegarkiem analogowym. Proste dodawanie, odejmowanie i mnożenie nie stanowią...
suproNETpl z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 29
Co drugi uczeń klas 1-3 nie potrafi posługiwać się zegarkiem analogowym. Proste dodawanie, odejmowanie i mnożenie nie stanowią...
suproNETpl z
Komentarze (29)
najlepsze
Ale nie ma czemu dziwić, jeśli oni nie potrafią korzystać z suwaka w kształcie linijki to tym bardziej nie będą potrafili korzystać z wersji zminiaturyzowanej i okrągłej.
Takie zegarki były rzadkością już w poprzednim pokoleniu.
Podejrzewam, że 95% nauczycieli matematyki z podstawówki też nie potrafiło by za pomocą zegarka analogowego podzielić 2 liczb albo
http://bezpolotu.pl/lajfstajl/skrzydla/wow-to-sie-rusza-czyli-po-co-suwak-logarytmiczny-w-zegarku/
Tak mniej więcej od połowy strony bo na początku jest o samych zegarkach.
Znak czasów – wokół mają głównie smartfony, komputery, budziki z wyświetlaczami cyfr… nic dziwnego, że nie mają się jak nauczyć.
Przecież to historyczna ciekawostka, w codziennym życiu umiejętność zupełnie niepotrzebna...
Jeśli się zgubisz GPS w telefonie jest dużo lepszym rozwiązaniem i na dodatek prawie każdy ma go zawsze przy sobie.
Zegarek w telefonie automatycznie synchronizuje się z siecią i zawsze pokazuje dokładną godzinę.
Przykro mi, ale analogowe zegarki to taka współczesna biżuteria. Są ładne.