Fallout 76 - nadciąga totalny kataklizm, a Bethesda ma tego świadomość
Nad grą Fallout 76 zbierają się naprawdę ciemne chmury. Testy wersji B.E.T.A. pokazały, że nowa produkcja Bethesdy kategorycznie nie jest gotowa na premierę, która odbędzie się już... 14 listopada.
Conowegopl z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 174
Komentarze (174)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@Drakii:
Komentarz usunięty przez moderatora
Ech, żeby sobie dali już spokój. Tak jak łykałem każdą część ślepo, wybaczając wszystko, tak powoli mam ich dość. Nawet mnie nie interesuje specjalnie 76. Już wcześniej szli w złą stronę, Reddit im to bardzo, bardzo, bardzo ładnie, dokładnie i rzeczowo wytłumaczył. Nie jak tutaj, że bluzgi i hejt, naprawdę masę ludzi napisało rzeczowo, co w F4 było słabe, co dobre, co można by ulepszyć i jak, na co większość
@pies_harry: Bethesda nie przyjmuje krytyki i #!$%@?. Ja #!$%@?ę, przecież OD LAT wytyka im się pisanie słabych fabuł, nieciekawych postaci czy ogólne niedopracowanie techniczne ich gier i nic, #!$%@?, NIC się w tym temacie nie zmienia. Ta firma to rak przemysłu growego, podobnie jak EA czy Activision - klapy na oczach, mordowanie innowacyjności i #!$%@? w kółko tego samego schematu.
W przypadku Falloutów #!$%@?
https://www.wykop.pl/wpis/36351119/o-takie-wonziu-%CA%96-wonziu-fallout-fallout76/
Parodia obrazu przedstawiającego Iwana Groźnego obejmującego własnego syna którego właśnie zabił.
Co nie znaczy że f3 nie mógłby być ciut lepszy
@nexe: Bo bolesna prawda jest taka, że Bethesda wcale się nie musiała mocno napracować by ten klimat stworzyć - kupili go wraz z licencją.
Retro-futurystyczna stylówa? Fallout 1. Krypty jako gigantyczny eksperyment społeczny? Fallout 2. Power Armory? Fallout 1. Dziwaczne mutacje, wirus FEV? Fallout 1. Enklawa? Fallout 2. Popieprzony, przedwojenny świat - USA będące ucieleśnieniem marzeń fanów teorii spiskowych? F1. Zwariowana sztuczna inteligencja? F1. UFO? F2. Absurdalny,
Tak samo masz w każdej gałęzi przemysłu. Wymyślasz produkt, rozwijasz go, a na koncu ceo spotyka sie z księgowym i wywalają wszystko co w ich mniemaniu
@Royal_Email: poczytaj np. jak powstawała Andromeda od BioWare - goście mieli 5 lat na zrobienie gry, a bimbali sobie w opór, właściwą grę zaczęli robić od zera 18 miesięcy przed premierą. A wcześniej spotkanka, dobieranie "różnorodnego zespołu", koncepcje jakby goście dopiero komputer na oczy zobaczyli... Pazerność EA po prostu wbiła ostatnie parę gwoździ do trumny, ale to developerzy zrobili brzydką kupę.