ORANGE - oszustwo konsultanta, uznane reklamacje, brak nagrań z rozmów
ORANGE nie chce mi wysłać nagrań z rozmów z konsultantem.
kamilox4 z- #
- #
- #
- #
- #
- 249
ORANGE nie chce mi wysłać nagrań z rozmów z konsultantem.
kamilox4 zORANGE nie chce mi wysłać nagrań z rozmów z konsultantem.
W listopadzie dzwonił konsultant z propozycją przedłużenia umów i przenoszeniem usług w "pakiety" żeby było taniej.
Do tej pory miałem:
- telefon stacjonarny z darmowymi rozmowami w Polsce i z zagranicą oraz do sieci komórkowych,
- Neostradę
- internet mobilny
- 3 numery komórkowe
Doszliśmy do porozumienia.
Oczywiście telefon internetowy na starych zasadach tel. stacjonarnego (najbardziej zależało mi na darmowych rozmowach z tel. komórkowymi).
Przyszła nowa umowa, całkowicie co innego niż ustalałem podczas rozmowy! Złożyłem rozwiązanie umowy. Po 2 tygodniach ponownie kontakt z konsultantem i ponownie nowe ustalenia, trochę inne niż wcześniej, bo wszystkie ustalenia z pierwszym konsultantem to jakieś głupoty, po prostu nie ma takich opcji w Orange!
Zostało ustalone 2 "pakiety":
1. Orange Love czyli: tv, jeden nr tel. komórkowego, Neostrada oraz tel. internetowy (nadal na starych zasadach, nadal rozmowy z komórkami darmowe)
2. Dwa nr komórkowe + internet mobilny
Razem coś ok 150 zł. Umowy przyszły, niestety nie wgłębiałem się już w nie dokładnie, na pierwszy rzut oka wszystko wyglądało tak jak w rozmowie z konsultantem.
Przyszła faktura już z nowej umowy, podwyższona o 220,25 zł za rozmowy z tel. internetowego z nr komórkowymi, a miały być darmowe. Ponownie tel. na infolinię, reklamację złożyłem 16.12.2018 r. Poprosiłem o nagrania z rozmów z konsultantem który twierdził, że rozmowy będą darmowe. Konsultantka upewniła mnie że jeżeli reklamacją będzie rozpatrzona pozytywnie, oraz konsultant mówił o darmowych rozmowach to mimo, iż w ofercie nie mają takiej opcji to dla mnie będzie ta opcja wprowadzona.
Pismo z odpowiedzi na reklamację:
Reklamacją uznana. ALE. Proponują wykupienie pakietu zamiast przyznania darmowych minut. Czyli nadal nie to co ustalałem tak samo za pierwszym jak i drugim razem. Ponownie dzwoniłem na infolinię z reklamacją o wywiązanie się z rozmowy z konsultantami i o przesłanie mi rozmowy z dnia 16.12.2018 r.
Następnego dnia dzwoniła do mnie Pani z działu reklamacji, że nie mogą uznać drugiej reklamacji, bo nie mają takiej opcji z Orange (darmowych rozmów). Wie, że byłem wprowadzony w błąd (2 razy) ale nie mogą i już. Że powinienem dokładnie czytać umowę. Jest to moja wina że nie doczytałem, ale w takim razie po co są konsultacji? Chyba tylko po to żeby zrobić nagonkę na klientów.
Przyszła również listownie odpowiedz na reklamację:
CZYLI MIMO IŻ JESTEM PEWNY CO USTALAŁEM Z KONSULTANTEM (DARMOWE ROZMOWY Z TEL. INTERNETOWEGO NA TEL. KOMÓRKOWE):
1. NIE CHCĄ SIĘ WYWIĄZAĆ Z USTALEŃ
2. NIE CHCĄ PRZESŁAĆ NAGRAŃ Z ROZMOWY Z DNIA 16.12.2018r.
DODAM ŻE ROZMÓW Z DNI 22-23.12.2018 r. DO TEJ PORY RÓWNIEŻ NIE OTRZYMAŁEM.
Komentarze (249)
najlepsze
@kamilox4 Komputer zapinasz przez BT do tfn, porządny mikrofon - najlepiej studyjny z bramką szumów, kompresją i eq, konfiguracja interfaceów audio tak byś mógł jednocześnie nagrywać, jednocześnie odtwarzać i jednocześnie rozmawiać.
Jak konsultantowi puścisz wypikane nagranie z rozmowy z poprzednim konsultantem, to automatycznie im rura mięknie.
A że się brzmi jak spiker radiowy, to nie wiedzą, czy to
Pozdrawiamy, zespół Durniów S.A.
@Szymon_na_wykopie:
uczestniczysz w rozmowie i dokonujesz jej zapisu - w pelni legalne
firma informuje cie i nakazuje wyrazic zgode na nagrywanie, bo dostep do rozmowy ma miec tez ktos inny, niz osoby, ktore w niej uczesniczyly.
@sylwek2k przeczytaj tamten post raz jeszcze. Kropka oznacza koniec zdania a nie wypowiedzi. Jedna wypowiedź składać się może z wielu zdań. Większość ludzi to ogarnia więc Tobie na pewno też się uda jeśli tylko bardzo się postarasz.
Później namówiłem na to samo całą rodzinę. Także za marne bodaj
Komentarz usunięty przez moderatora
Jedynie play i plus na przestrzeni lat mnie nie wydymali. Ani w firmie, ani prywatnie.
@dzyndzla: Czyli nie mieli nic korzystnego do zaoferowania, dobry filtr.
Ponadto przyjąłeś ofertę (nowe warunki), bo nie chciało ci się przeczytać potwierdzenia warunków umowy.
Z drugiej strony uważam, że ignorując zachowanie konsultantki, Orange źle potraktował swojego klienta. Powinien
A zawsze wywalą klienta na pierdołach. Ja miałem ciągłe awarie