ORANGE - oszustwo konsultanta, uznane reklamacje, brak nagrań z rozmów
ORANGE nie chce mi wysłać nagrań z rozmów z konsultantem.
kamilox4 z- #
- #
- #
- #
- #
- 249
ORANGE nie chce mi wysłać nagrań z rozmów z konsultantem.
kamilox4 zORANGE nie chce mi wysłać nagrań z rozmów z konsultantem.
W listopadzie dzwonił konsultant z propozycją przedłużenia umów i przenoszeniem usług w "pakiety" żeby było taniej.
Do tej pory miałem:
- telefon stacjonarny z darmowymi rozmowami w Polsce i z zagranicą oraz do sieci komórkowych,
- Neostradę
- internet mobilny
- 3 numery komórkowe
Doszliśmy do porozumienia.
Oczywiście telefon internetowy na starych zasadach tel. stacjonarnego (najbardziej zależało mi na darmowych rozmowach z tel. komórkowymi).
Przyszła nowa umowa, całkowicie co innego niż ustalałem podczas rozmowy! Złożyłem rozwiązanie umowy. Po 2 tygodniach ponownie kontakt z konsultantem i ponownie nowe ustalenia, trochę inne niż wcześniej, bo wszystkie ustalenia z pierwszym konsultantem to jakieś głupoty, po prostu nie ma takich opcji w Orange!
Zostało ustalone 2 "pakiety":
1. Orange Love czyli: tv, jeden nr tel. komórkowego, Neostrada oraz tel. internetowy (nadal na starych zasadach, nadal rozmowy z komórkami darmowe)
2. Dwa nr komórkowe + internet mobilny
Razem coś ok 150 zł. Umowy przyszły, niestety nie wgłębiałem się już w nie dokładnie, na pierwszy rzut oka wszystko wyglądało tak jak w rozmowie z konsultantem.
Przyszła faktura już z nowej umowy, podwyższona o 220,25 zł za rozmowy z tel. internetowego z nr komórkowymi, a miały być darmowe. Ponownie tel. na infolinię, reklamację złożyłem 16.12.2018 r. Poprosiłem o nagrania z rozmów z konsultantem który twierdził, że rozmowy będą darmowe. Konsultantka upewniła mnie że jeżeli reklamacją będzie rozpatrzona pozytywnie, oraz konsultant mówił o darmowych rozmowach to mimo, iż w ofercie nie mają takiej opcji to dla mnie będzie ta opcja wprowadzona.
Pismo z odpowiedzi na reklamację:
Reklamacją uznana. ALE. Proponują wykupienie pakietu zamiast przyznania darmowych minut. Czyli nadal nie to co ustalałem tak samo za pierwszym jak i drugim razem. Ponownie dzwoniłem na infolinię z reklamacją o wywiązanie się z rozmowy z konsultantami i o przesłanie mi rozmowy z dnia 16.12.2018 r.
Następnego dnia dzwoniła do mnie Pani z działu reklamacji, że nie mogą uznać drugiej reklamacji, bo nie mają takiej opcji z Orange (darmowych rozmów). Wie, że byłem wprowadzony w błąd (2 razy) ale nie mogą i już. Że powinienem dokładnie czytać umowę. Jest to moja wina że nie doczytałem, ale w takim razie po co są konsultacji? Chyba tylko po to żeby zrobić nagonkę na klientów.
Przyszła również listownie odpowiedz na reklamację:
CZYLI MIMO IŻ JESTEM PEWNY CO USTALAŁEM Z KONSULTANTEM (DARMOWE ROZMOWY Z TEL. INTERNETOWEGO NA TEL. KOMÓRKOWE):
1. NIE CHCĄ SIĘ WYWIĄZAĆ Z USTALEŃ
2. NIE CHCĄ PRZESŁAĆ NAGRAŃ Z ROZMOWY Z DNIA 16.12.2018r.
DODAM ŻE ROZMÓW Z DNI 22-23.12.2018 r. DO TEJ PORY RÓWNIEŻ NIE OTRZYMAŁEM.
Komentarze (249)
najlepsze
A Ty mirku kontaktuj się z rzecznikiem i ostatecznie sprawę najlepiej do sądu skierować. Tam jako materiał dowodowy będą musieli udostępnić nagranie, bo w przeciwnym razie będzie to słowo przeciw słowu ale na Twoją korzyść. ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
Dostałem potwierdzenie w mailu w PDF z podsumowaniem zamówienia i jak byk jest tam nowy modem Funbox 3.0.
Do dzis nie dostałem go pomimo dwóch reklamacji i powoływania sie na dokument potwierdzajacy zamówienie.
Ostatnia moja umowa z nimi - zabieram internet i 3 numery od nich.
Warto też konsultantowi powiedzieć, że nagrywasz rozmowę :)
@Armo11: raczej nie warto, bo wtedy unika pewnych słów i wtedy trudniej cokolwiek wyegzekwować.
Tylko osoby prawne mają obowiązek informować o nagrywaniu rozmowy. Osoby fizyczne nie muszą.
Włamywacza też informujesz, że będzie nagrywany na kamerę? To zasłoni twarz i masz #!$%@? z nagrania.
Poza tym Konstytucja twoim przyjacielem:
Czyli wolnym tłumaczeniu: Co nie jest zakazane