Klient Play oburzony na błąd operatora. Sieć: "To jednostkowy przypadek"

200 złotych miesięcznie zamiast 100, do tego problemy z dostępnością usługi. Jeden z klientów Play opisał swoje przygody z siecią na Wykopie. - "To nasz błąd i przeprosiliśmy za to klienta. To jednostkowy przypadek"

- #
- #
- #
- #
- 100
- Odpowiedz







Komentarze (100)
najlepsze
Podziękowałem za miesiące owocnej współpracy i rozstaje się bez żalu. Dwa ostatnie miesiące, to jakaś ponura groteska - skrzyżowanie Franza Kafki z Oldrichem Lipskym.
Tę śmieszną sieć, niech sobie testują na zwierzętach, a nie na ludziach.
@Mintaa: dlatego najsensowniejszym rozwiązaniem wydają mi się rozwiązania w stylu nju. i nie chodzi tu o cebulenie kilkunastu zł na cenie abonamentu (bo w prepaid po prostu nie chce mi się bawić) tylko o umowę na czas nieokreślony - cokolwiek się nie zgadza to cyk i umowa rozwiązana i po problemie.
@dobrymuzin: Jeżeli Play jako sieć Ci odpowiadał to weź virgin mobile, ja po 5 latach w play dokonałem takiej migracji bo to co zaproponował mi play było słabe, podobnie jak u Ciebie to prawie samo, a drożej. Virgin to wirtualny operator