Kilka dni temu z wyprzedzeniem zamówiłem bukiet kwiatów na Dzień Mamy na PocztaKwiatowa.pl za ponad 130 złotych. Zamówienie od razu opłaciłem i zostało potwierdzone przez system.
Dzisiaj przez cały dzień czekałem na dostawę kwiatów dla Mamy, te niestety nie przyjechały... Poczta Kwiatowa oczywiście nie odbiera telefonu i nie odpisuje na wiadomości.
Myślałem, że po prostu miałem pecha, ale wszedłem na Facebooka PocztyKwiatowej a tam dziesiątki komentarzy oburzonych klientów którzy też zamówili kwiaty dla swoich mam (poniżej screeny). Co najciekawsze, pracownicy Poczty Kwiatowej zamiast odpisywać na reklamacje... usuwają komentarze oburzonych klientów!
Proszę o pomoc w nagłośnieniu tej sprawy, żeby nikt nie naciął się przy następnych okazjach. Nie chodzi nawet o pieniądze, tylko o podejście dla klienta. Gdyby konsultanci napisali, że nie wyrabiają się z zamówieniami, to skołowałbym jakąś inną dostawę albo poprosił znajomych o pomoc... To było dla mnie bardzo ważne żeby zrobić niespodziankę Mamie, ponieważ pracuję w weekendy i nie mogłem jej wręczyć bukietu osobiście....


Komentarze (217)
najlepsze
Przypominam to: https://www.wykop.pl/wpis/16932411/pocztakwiatowa-gorzkiezale-niepolecam-dzienkobiet-/
źródło: comment_xMyrnSnlJqpIO4zQAFvRhtSBSBYCNPAu.jpg
Pobierzźródło: comment_lEFE7r8r56muVw7waHpPhPXtzePp7LEI.gif
Pobierz