Motocykl = hałas i wszystko, co najgorsze.
Mieszkańcy nie chcą motocykli i mogą dopiąć swego. Pozostaje podziękować "entuzjastom" głośnych tłumików, kręcenia obrotów i innych kretyńskich zachowań, ktore przez lata zbudowały w społeczeństwie obraz motocyklisty-debila. Debila głośnego i uciążliwego. Brawo! Szkoda bo miejsce zacne.
Z_dupy_strzelec z- #
- #
- #
- #
- #
- 408
Komentarze (408)
najlepsze
Jak chcesz być zauważonym, to musisz mañanę #!$%@?ć bez tłumika na tylnym kole o 1:00 w nocy na osiedlu!
@Defender
@czlowiek_okuratny
Ale artykuł dotyczy budowy toru motocross. Motocross to jeżdżenie po ziemi a nie asfalcie.
Problem jest z tym że mieszkańcy nie chcą toru ani crossów w lesie ani w okolicy. Motocykliści z kolei chcą gdzieś pojeździć. No i trzeba znaleźć kompromis.
To się ma nijak do szlifierek na drogach publicznych... Ktoś to w ogóle przeczytał czy tak se komentujemy bo kij wie co?
60dB? norma dla samochodu to 93dB. Dla zwykłego motocykla to 96 dB. Dodatkowo dla motocykli pomiar robi się przy 50% prędkości obrotowej mocy maksymalnej. Weźmy popularną Hondę CBR 600. Odcinka jest przy 15k rpm. Moc maksymalna jest przy około 11k rpm. Pomiar robimy więc przy 5500 rpm. A jako, że to mało elastyczna 600-tka, to przyspiesza dopiero powyżej 7k rpm. I to,
Ale patrz w lusterka, motocykle są wszędzie no nie xdddds
Sam mam głośny wydech, ale mieszczący się w górnej skali przepisów i bardzo sobie go cenię, bardzo sporadycznie spotykam się z sytuacją, że kierowcy mnie nie widzą.
Zapewniam Cię, że znakomita większość dźwięku z Twojego wydechu idzie do tyłu. Jeżdżę na seryjnym wydechu i znacznie bardziej od głosnego wydechu sprawdza się odpowiedzialny sposób jazdy - ten co będzie miał Ci wyjechać i tak wyjedzie. I będzie miał wy..ne na Twój wydech niczym
#!$%@? dafcy #!$%@? po ulicach....niech #!$%@? na tor
Też p0lak
Nie dam pobudować toru..._
Komentarz usunięty przez moderatora
1. Bo tłumik+kolektor wydechowy nie biegnie wzdłuż 4metrowego sedana tylko przez metr motocykla
2. Bo krzywa momentu silnika wygląda zupełnie inaczej
3. Bo silnik nie jest zamknięty w wyciszonej komorze, pod wyciszoną maską
4. Bo silnik o pojemności 600ccm, żeby osiągnąć 120KM musi nadrabiać moment obrotowy wysokimi obrotami właśnie
5. Bo tłumik