Co za bzdury w opisie i komentarzach. Gdyby nie zrobił nic to ten tir i tak by go ominął. Refleks pozwolił mu przesunąć się o ~5cm w prawo co nie ma tu żadnego znaczenia.
@michnick88: Kup sobie okulary. Kierowca Porsche nie stoi równolegle do żółtej linii tylko przodem wyjeżdża za nią. Może by go tylko zahaczył, a może i nawet mocniej pociągnął, ale na pewno by go ciężarówka nie ominęła. A znaczenie ma chociażby takie, że naprawa takiego auta słono by gościa kosztowała.
Kierowca Porsche nie stoi równolegle do żółtej linii tylko przodem wyjeżdża za nią
@GdzieJestBanan: Dobry z Ciebie śmieszek xD Ale na przyszłość zapoznaj się z pojęciem perspektywy, a nawet obejrzyj film od początku gdzie masz szerszy plan i może sam ogarniesz, że bredzisz. I tak, widzę że zjeżdża do lewej ustawiając się kołami dokładnie na żółtym pasie. Wciąż ciężarówka mija go o dobrych 20 cm.
Przy stojącym korku na drodze szybkiego ruchu, gdy jestem przy jego końcu, zawsze zostawiam sobie margines miejsca na "ucieczkę" i obserwuje lusterka. Nie wyobrażam sobie jak można stanąć w korku na autostradzie ostatnim / przed ostatnim i nie obserwować tego co się dzieje z tyłu.
I w każdym nagłym korku, czy na autostradzie czy na krajówce poza zabudowanym warto włączyć awaryjne będąc ostatnim, koejnii wiedzą, że "coś się dzieje". Szkoda że nie
Producenci aut już od ponad 10 lat dodają system ostrzegania awaryjnymi przy gwałtownym hamowaniu.
@Bezimienny_BeZi: no wlasnie zmienili to jakos w 2010 na szybkie miganie stopami z tego co zauwazylem w autach, a odpalenie awaryjnych jest dopiero po dzwonie :/ imo to jest bardzo na minus, bo te stopy niektorzy nieobyci moga nie ogarnac, ze to nagle hamowanie, a awaryjne to od razu wiadomo o co chodzi..
i nikt mi teraz nie powie ze GT3 to zly samochod na pierwsza fure, gdyby on musial dostrzec cokolwiek w mini ilustereczkach cinquachento i odepchnac sie 40 konnym silniczkiem o te pare cm to bylby juz rozjachany przez 2 takie ciezarowki
@uabit: jak nie masz doświadczenia w prowadzeniu samochodu (nie mówię o latach posiadanego prawa jazdy) to moc silnika będzie raczej stanowiła ryzyko ;) Choć sam wyznaje zasadę, że mocniejsze auta są bezpieczniejsze to teoria o GT3 na pierwszy wóz jest w mojej ocenie nieco przesadzona ( ͡°͜ʖ͡°)
Komentarze (148)
najstarsze
pobocze to nie kółko różańcowe (rzekł kierowca TIR-a)
@GdzieJestBanan: Dobry z Ciebie śmieszek xD Ale na przyszłość zapoznaj się z pojęciem perspektywy, a nawet obejrzyj film od początku gdzie masz szerszy plan i może sam ogarniesz, że bredzisz. I tak, widzę że zjeżdża do lewej ustawiając się kołami dokładnie na żółtym pasie. Wciąż ciężarówka mija go o dobrych 20 cm.
I w każdym nagłym korku, czy na autostradzie czy na krajówce poza zabudowanym warto włączyć awaryjne będąc ostatnim, koejnii wiedzą, że "coś się dzieje". Szkoda że nie
@Bezimienny_BeZi: no wlasnie zmienili to jakos w 2010 na szybkie miganie stopami z tego co zauwazylem w autach, a odpalenie awaryjnych jest dopiero po dzwonie :/ imo to jest bardzo na minus, bo te stopy niektorzy nieobyci moga nie ogarnac, ze to nagle hamowanie, a awaryjne to od razu wiadomo o co chodzi..
Texas 75–85 mph (121–137 km/h) największa prędkośc
California California 55 mph (89 km/h)