Fairy z nową nazwą i tęczowym logo. Świat się kończy.
Firma P&G przeprowadziła rebranding, który argumentowano wynikami badań na temat społeczności LGBT. Od teraz klienci w Wielkiej Brytanii nie kupią płynu do mycia naczyń Fairy, a podobny produkt pod inną nazwą. Czemu na siłę wciskają wszędzie lgbt... Myślałam, że to żart.
butterfly z- #
- #
- #
- 214
- Odpowiedz
Komentarze (214)
najlepsze
Moim zdaniem to strzał w stopę ¯\_(ツ)_/¯.
Target:
-5% społeczeństwa należącego do elitarnej grupy LGBT ( ͡º ͜ʖ͡º), którzy to ludzie (jak nowoczesność i postęp nakazuje) stołują się raczej na mieście, w restauracjach.
VS
Kury domowe, duże rodziny, w których płyn do garów jest koniecznością.
Jak tam mirasy u was? Ja na przykład bardzo dobrze znam swoich rodziców i dziadków. Wiem, że u nich
tęczowej neuropie wykop się nie podoba i zakopują na potęgę a to przecież dla nich produkt( ͡º ͜ʖ͡º)
Komentarz usunięty przez moderatora
@Boobees: prawicowe młotki próbują walczyć z czytaniem ze zrozumieniem