Fairy z nową nazwą i tęczowym logo. Świat się kończy.
Firma P&G przeprowadziła rebranding, który argumentowano wynikami badań na temat społeczności LGBT. Od teraz klienci w Wielkiej Brytanii nie kupią płynu do mycia naczyń Fairy, a podobny produkt pod inną nazwą. Czemu na siłę wciskają wszędzie lgbt... Myślałam, że to żart.
butterfly z- #
- #
- #
- 214
Komentarze (214)
najlepsze
kazda firma podlapie ten trend bo tak dziala marketing w firmach
A co z równością i wolnością dla tych co to całe LGBT tak zwyczajnie nie lubią, co z tym, że na każdym kroku razi ich w oczy określona symbolika. Gdzie jest tolerancja dla nich.
I cyk informacja nieprawdziwa.
Z IKEĄ będzie troszkę trudniej, ale da się znaleźć workaround.
@nabzd: ciekawe kiedy będą roszczenia o mydło, że przecież było produkowane z pewnych surowców, a pewna grupa interesów za to do dzisiaj ani grosza nie widziała ( ͡° ͜ʖ ͡°)