W międzyczasie zrobili ze Skody markę poziom wyżej niż Seat. Od lat to właśnie Skoda jest poligonem doświadczalnym VW, przez co często jako pierwsi otrzymują nowe rozwiązania czy płyty podłogowe.
@scc322: na pewno taniej? VW w standardzie ma lepsze wyposażenie niż Skoda przez co VW jest droższe. Oczywiście skode możesz tak samo doposażyć jak VW ale jest to wyposażenie opcjonalnie (dodatkowo płatne), jak tak doposażysz to cenowo wychodzi tyle co VW. Ta sama jakość, różne wersje nadwozia, ukrywanie końcowej ceny. Ot całe różnice w samochodach całej grupy VAG
@Login_login: miałem otwartą zakładkę sprzed miesiąca więc odpiszę :)
Kupowałem samochód na początku roku. Średni rabat na VW w tamtym czasie to było około 20%. Przy dobrym układzie dwadzieściapare. Analogicznie w Skodzie to nieco ponad 10% rabatu od cen katalogowych. Przy mojej konfiguracji dla np. Superb - Passat wychodził okolo 10k drożej. Arteon, który bardziej odpowiada Superbowi ładownością - 20k drożej (niedawno w podobnej cenie pojawiła się Toyota Camry, ale to
a ile mają kościołów ? U mnie od jednego kościoła do kolejnego nie jest dalej jak 5 km i powstają nowe a każdy kościół to budowlanka, praca i cegiełka do sukcesu gospodarczego Rzeczkatolickiej Polski !
Komentarze (272)
najlepsze
W międzyczasie zrobili ze Skody markę poziom wyżej niż Seat. Od lat to właśnie Skoda jest poligonem doświadczalnym VW, przez co często jako pierwsi otrzymują nowe rozwiązania czy płyty podłogowe.
Kupowałem samochód na początku roku. Średni rabat na VW w tamtym czasie to było około 20%. Przy dobrym układzie dwadzieściapare. Analogicznie w Skodzie to nieco ponad 10% rabatu od cen katalogowych. Przy mojej konfiguracji dla np. Superb - Passat wychodził okolo 10k drożej. Arteon, który bardziej odpowiada Superbowi ładownością - 20k drożej (niedawno w podobnej cenie pojawiła się Toyota Camry, ale to
Szkoda
U nich jak jesteś biedny to kupujesz felicie a jak masz więcej to octavię, na tym motoryzacja praktycznie się kończy (poza motocyklami).