Wrocław, buspas na Grabiszyńskiej. Jak miasto wyssało liczby z palca.
Urzędnicy wrocławskiego magistratu za wszelką cenę próbują usprawiedliwić decyzję prezydenta Jacka Sutryka o stworzeniu w mieście kolejnych buspasów. Dane, na które się powołują są jednak wyssane z palca.
C.....i z- #
- #
- #
- #
- 190
Komentarze (190)
najlepsze
Wolę stać godzinę w korku, niż oszczędzić 20 minut dziennie jadąc MPK, ponieważ jednocześnie mam dziesięcioprocentową szansę na to, że spóźnię się godzinę. Do tego wiecznie niedziałająca klimatyzacja lub ogrzewanie.
Trend przesiadania się ludzi w samochody się nie odwróci, jeżeli komfort jazdy mpk nie wzrośnie
Tego lata jeździłem tramwajem, niestety nowe składy miały czasem wyłączoną klimatyzację, więc w upały wolałem jechać rowerem lub samochodem (13km na zajęcia i tak było szybciej rowerem). W czasie intensywnych opadów starsze składy są
- Kreacje można oglądać m.in. w komunikacji miejskiej, na przystankach, na autobusach, taksówkach i samochodach Vozilli. Składają się na nią także spoty radiowe, 7 filmów promocyjnych czy 36 tablic informacyjnych zamontowanych w 11 lokalizacjach. Całość kosztów szacowna jest na ok. 100 tys. zł.
@Patryk: A kto za to zapłaci?
Bo jeżeli pomijamy koszty to dlaczego nie wprowadzić dopłat do jeżdżenia MPK (jedziesz autobusem, dostajesz kasę) i wypuszczać autobusy jeden za drugim. Przecież wtedy osiągniemy bezprecedensowe w skali świata przeniesienie się ludzi z samochodów do autobusów. Dlaczego żaden aktywista nie wpadł na takie rozwiązanie?
https://www.pzpm.org.pl/Rynek-motoryzacyjny/Park-pojazdow-zarejestrowanych/Tabele-Park-pojazdow-zarejestrowanych-w-Polsce-1990-2017
Nawiasem dzieki bus-pasowi masz ich pod oknem mniej, dokladnie o polowe.
Tak mało? Ktoś kto tam jeździ potwierdzi, że w godzinach szczytu autobusy na grabiszyńskiej jeżdżą prawie puste?
a u nas jak nie jedziesz do pracy 25 letnim złomem tylko autobusem to jesteś tfu biedakiem