Ludzie, którzy myślą, że to tak będzie wyglądało w dniu premiery, jesteście bardzo zabawni xD Downgrade graficzny jak i mechanik będzie spory, jak przy każdym przehajpowanym tytule. Cisnąłem w HL 1 na premierę, podobnie w HL2 i epizody, ale to coś w VR... Eh
co jest z tymi producentami filmów/gier że tworzą alternatywną rzeczywistość, ale taką totalnie alternatywną. Tak jakby chcieli trochę inaczej przedstawić świat w którym żyjemy - Kto im powiedział, że najlepszym napierdaczem, rozku**czem , chodzącą rozpierduchą jest kobieta?
@ziomislaw-paliblant: Polecam przejść się do jakiegoś salonu VR (godzina zwykle kosztuje z 50zł). Takie dłonie są zaskakująco naturalne w VR. Głównie dlatego, że sterujemy nimi przy pomocy kontrolerów przypiętych do własnych rąk.
@ziomislaw-paliblant: Sprzęt dedykowany pod jedną grę to słaby pomysł. Kontrolery dłoni są koniecznym standardem używanym przez większość gier. Sensor położenia łokci wykorzystywany przez jedną grę móglby zostać odebrany jako naciąganie na kasę.
Latające dłonie nie łamią immersji? XD
@ziomislaw-paliblant: Czego oczy nie widzą tego sercu nie żal. Zauważ że jak jest bałagan to wszyscy go widzą. Ale jak posprzątasz to nikt nie zauważy
A ja powiem szczerze, że nie podoba mi się. Niepotrzebne efekciarstwo i tragiczna koncepcja drugiej odsłony, która z pierwowzorem nic wspólnego nie ma.
Dla mnie Half-Life to laboratoria, olbrzymi kompleks badawczy i klimatyczne pustynie, w których szalony naukowiec walczy o przetrwanie. A tu znów mamy pusty, szary i otwarty świat, który nic ciekawego graczowi nie ma do zaoferowania.
@Flapjadzek: Wiadomo jak to się stało. Eksperyment w Black Mesie wywołał kaskadę rezonansową, która miała zasięg globalny. Portale otwierały się na całym świecie. Kombinat to cywilizacja międzywymiarowa. Ziemię znaleźli pewnie tylko dlatego, że ten cały burdel zwrócił na naszą planetę ich uwagę.
Komentarze (303)
najlepsze
Downgrade graficzny jak i mechanik będzie spory, jak przy każdym przehajpowanym tytule.
Cisnąłem w HL 1 na premierę, podobnie w HL2 i epizody, ale to
coś
w VR... Eh@ziomislaw-paliblant: Sprzęt dedykowany pod jedną grę to słaby pomysł. Kontrolery dłoni są koniecznym standardem używanym przez większość gier. Sensor położenia łokci wykorzystywany przez jedną grę móglby zostać odebrany jako naciąganie na kasę.
@ziomislaw-paliblant: Czego oczy nie widzą tego sercu nie żal. Zauważ że jak jest bałagan to wszyscy go widzą. Ale jak posprzątasz to nikt nie zauważy
Dla mnie Half-Life to laboratoria, olbrzymi kompleks badawczy i klimatyczne pustynie, w których szalony naukowiec walczy o przetrwanie. A tu znów mamy pusty, szary i otwarty świat, który nic ciekawego graczowi nie ma do zaoferowania.
Komentarz usunięty przez moderatora