W ubiegłym roku w Oslo nie zginął w wypadku ani jeden pieszy i rowerzysta
Norweska stolica z sukcesem realizuje „Wizję zero”. Dzięki m.in. zmianom w infrastrukturze, uspokojeniu ruchu, zakazowi wjazdu samochodów do ścisłego centrum w tym roku w mieście tym w wypadku zginęła jedna osoba – kierowca, który uderzył samochodem w ogrodzenie.
FERDOL z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 176
Komentarze (176)
najlepsze
czyli na milicyjne w Polsce wszystkiemu winna brawura kierowców i alkohol ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@D3nat:
Samozaoranie level master. W Polsce nie ma przejść dla pieszych w miejscach gdzie jest dozwolone 90km/h . Max to 70.
Tak to jest że najwięcej do powiedzenia o bezpieczeństwie pieszych maja piraci drogowi co wszytko mają w doopie.
Dno i trzy metry mułu.
@Zielony_Pio: Nie znam się na problemie bezdomnych, ale myślę, że przy odrobinie dobrej woli można by sporą ich część wyrugować z komunikacji miejskiej, wystarczyłoby ich pewnie do tego zniechęcać jakimiś drobnymi, ale przewidywalnymi nieprzyjemnościami.
Osoby o czułych nosach niech sobie dalej jeżdżą autami, ale niech płacą za spaliny
@Zielony_Pio: Polackie myślenie. XD HALYNA CO JA BEDE BUSEM JEZDZIL Z ZULAMI JAK JAKIS BIEDAK
Bo polscy patokierowcy w dupie mają pieszych i rowerzystów i
A polscy patopiesi mają w dupie kierowców i rowerzystów
Bez danych to co najwyżej prywatna opinia.
Pozatym w Polsce kierowca musi #!$%@? bo zgodnie z przepisami to tylko #!$%@? jezdza a piesi to wogole powinni sobie auta kupic a nie lazic po przejsciach dla pieszych w te i z powrotem prowokujac wypadki.
Zrozumcie, że przyszłością w miastach jest transport publiczny, albo rowery, albo inne mikro pojazdy elektryczne jak hulajnogi, albo inne hoverboardy, albo po prostu elektryczne samochody. Jak nie mieszkacie w centrum to będziecie się przesiadać na obrzeżach właśnie w transport publiczny
Oczywiście żeby to fajnie funkcjonowało to transport publiczny musi mieć