Dzięki dyrektorowi Trójki Kazik dostał reklamę wartą kilkanaście mln zł

16 mln zł wyniósł ekwiwalent reklamowy informacji na temat utworu Kazika "Twój ból jest lepszy niż mój", który wygrał ostatnie notowanie "Listy przebojów Trójki" – policzył Instytut Monitorowana Mediów.

- #
- #
- #
- #
- #
- 89
- Odpowiedz






Komentarze (89)
najlepsze
@kycol_kycolewicz:
źródło: comment_1590156156D6HjIw9U8u5F5MiaQaDVS3.jpg
Pobierz@vitaminc: "Hmm", może nikt poza sumieniem dziennikarza, który powinien się trzymać tylko ogólnych ram wyznaczanych przez rzetelność i neutralność?
źródło: comment_1590152950HG6rFkLOf4lkOGHP2EKXqJ.jpg
Pobierzźródło: comment_1590156451iMox9YwiE6DB2gbpnI8M1o.jpg
Pobierzźródło: comment_1590149212TwgfmqJfQDT8EWDn7PynLf.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_1590160748jyQ86u5PMufDd7Sf2pPRDV.jpg
Pobierz