TL:DR
Sklep Media Expert nie chce oddać 599 zł po anulowaniu zamówienia. Złożyłem zamówienie online w Media Expert na wartość 599 zł. Towar nie został na czas przygotowany do odbioru, więc anulowałem zamówienie. Pomimo wysłania wielu maili i przedsądowego wezwania do zapłaty, do dziś, po 33 dniach od anulowania, Media Expert nadal nie oddał mi pieniędzy.
Chciałbym podzielić się z Wami moją historią ze sklepem Media Expert. Już na wstępie nie polecam sklepu Media Expert, ponieważ nie oddają pieniędzy za anulowane zamówienia.
Dnia 29.04.2020 złożyłem zamówienie w sklepie Media Expert na telefon Xiaomi Redmi 8 z odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnym w Lubinie. Zamówienie było z gwarancją odbioru w kolejnym dniu, czyli 30.04.2020. Wpłaciłem 599zł blikiem. To mój błąd, trzeba było zapłacić kartą. Wtedy mamy możliwość cofnięcia płatności.
Niestety, 30.04 do wieczora nie otrzymałem informacji od Media Expert o zamówieniu gotowym do odbioru. Zadzwoniłem do Media Expert, i od konsultanta dowiedziałem się, że nie ma opcji aby zamówienie było dziś gotowe do odbioru. Mimo, że było z gwarancją odbioru dnia 30.04. Poprosiłem więc o anulowanie zamówienia. Pan anulował, a ja miałem dostać maila z potwierdzeniem anulowania. Dostałem jeszcze tego samego dnia:
3
Po kolejnych 5 dniach dostałem maila od Media Expert z prośbą o nr konta bankowego do zwrotu pieniędzy:
Odpisałem jeszcze tego samego dnia. Minęło 14 dni, a zwrotu od Media Expert nie było. 19.05 zapytałem, co ze zwrotem:
Następnego dnia otrzymałem niewiele wnoszącą odpowiedź i prośbę o cierpliwość:
Niestety moja cierpliwość powoli się kończyła, a Media Expert nadal nie oddało mi moich pieniędzy. Następnego dnia mailowo poinformowałem Media Expert, że sprawę zgłoszę do UOKiK, jeżeli w ciągu 3 dni nie otrzymam zwrotu pieniędzy:
Odpowiedzi nie otrzymałem, a po wyznaczonych 3 dniach Media Expert nadal nie oddał mi moich pieniędzy. Przed zgłoszeniem sprawy do UOKiK, postanowiłem jeszcze dostarczyć im osobiście przedsądowe wezwanie do zapłaty.
Podobno jest to bardzo skuteczne pismo. Po dostarczeniu do sklepu stacjonarnego w Lubinie, osoba przyjmująca wykonała parę telefonów, i podpisała wezwanie. Ucieszyłem się, że w końcu ktoś coś robi w mojej sprawie i że z pewnością niedługo odzyskam pieniądze, których nie chce mi oddać Media Expert. Niestety myliłem się. Po 7 dniach wyznaczonych w wezwaniu, Media Expert nadal nie oddało mi moich pieniędzy. Nie otrzymałem również żadnego maila czy telefonu. Kompletnie nic, cisza. 4.06 napisałem maila informującego, że sprawę skieruję na drogę sądową i UOKiK.
Odpowiedzi również nie otrzymałem. Do dnia dzisiejszego minęły 33 dni od dnia gdy podałem im numer konta. Media Expert milczy, nie odpowiada na maile i nie chce mi oddać moich pieniędzy.
Wyczerpałem chyba wszystkie polubowne sposoby rozwiązania sprawy. Może macie jeszcze jakieś rady? Liczę, że samo nagłośnienie sprawy coś wskóra.
Na koniec pozdrawiam Mirki i Mirabelki, ale nie pozdrawiam Media Expert, który nie chce mi oddać moich pieniędzy.
Komentarze (150)
najlepsze
i płacisz 100 zł opłaty sądowej. A poza tym pozew + odpis, a nie 3 sztuki.
@FreeSheep: odzyskane 499zł brzmią lepiej niż 0zł
Każdy to rak, ale ME to taki Janusz wśród elektromarketow.
Źródło: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/media-expert-sklepy-wlasciciel-spolka-terg-wyniki-finansowe-6-7-mld-zl-wplywow-i-275-mln-zl-zysku-netto
Komentarz usunięty przez moderatora
Czeka Cię następne 30 dni oczekiwania.