Mondelez walczy z otyłością poprzez... zmniejszanie ilości produktów w paczkach
Światowy producent słodyczy Mondelez naraził się na ogień krytyki swoim nowym sposobem na walkę z otyłością. Produktów w opakowaniach ma być mniej, a cena pozostanie ta sama.
TomTanTen z- #
- #
- #
- #
- 154
Komentarze (154)
najlepsze
Skinny lives matter( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Największy problem, to olej palmowy w tym syfie od mondelez.
Oreo 15 lat temu - jak spróbowałem pierwszy raz, byłem zachwycony. Teraz wali zjełczonym olejem, i serio dziwię się, że ktoś za to płaci 12zł za osiem słabych ciasteczek.
Milka to samo, zepsuta od kilku lat.
Żryjcie raka niewolnicy.
Sprzedają ludziom cukier w każdej postaci, są winni epidemii cukrzycy a teraz pomogą zmniejszając opakowania.
@Markus86: Bzdura. Słodziki wychodzą dużo, dużo taniej niż cukier, i nie 2-3 razy taniej, ale 50-100 razy taniej w zależności od słodzika. Najpopularniejsze słodziki są bardzo tanie a dodatkowo wystarczy ich używać naprawdę małe ilości. Koszt słodzika w napoju 1L jest praktycznie pomijalny.
Produkty cukrowe są sprzedawane przede wszystkim dlatego, że 99% ludzi potrafi odróżnić cukier od słodzika. I 99 osób na 100 stwierdzi, że te słodzone cukrem
@Markus86: Kolego, ale nie wyskakuj mi tu z mało popularną stevią. Owszem, jak chce się stewie to to kosztuje.
Ale to akurat jeden z najdroższych słodzików
Ale napoje czy słodycze słodzone stewią to jakiś ułamek promila. Jako słodzik króluje tutaj aspartam czy sacharynian lub cyklaminian sodu lub ich mixy
A koszt tych w porównaniu do