int main() { double A = 0, B = 0; double i, j; int k; double z[1760]; char b[1760]; printf("\x1b[2J"); for (;;) { memset(b, 32, 1760); memset(z, 0, 7040); for (j = 0; j < 6.28; j += 0.07) { for (i = 0; i < 6.28; i += 0.02) { double c = sin(i); double d = cos(j); double e = sin(A); double f =
if (22 > y && y > 0 && x > 0 && 80 > x && D > z[o]) {
z[o] = D;
b[o] = ".,-~:;=!*#$@"[N > 0 ? N : 0];
}
@Leszko: Zastanawiam się, czy w przypadku torusa jest mu Z-buffer potrzebny. Pikseli które mają ujemny wektor normalny i tak nie maluje (N > 0 ? N : 0]). No chyba, że w jeden znak na ekranie trafia
let A = 0, B = 0; let width = 200; let height = 100; const size1 = width * height; let z = new Array(size1); let b = new Array(size1); function draw() { let ctx = document.getElementById('canvas').getContext('2d'); ctx.clearRect(0, 0, 500, 500); ctx.font = '12px serif'; b.fill(0); z.fill(0); for (let j = 0; j < Math.PI * 2; j += Math.PI / 360) { for
Komentarze (51)
najlepsze
@Koroshiya_1: obwarzanek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
¯\_(ツ)_/¯
Tu jest podgląd na bb, demko zrobione w 1997r działające na wszystkim co obsłuży terminal linuksowy
#include
#include
#include
int main() {
double A = 0, B = 0;
double i, j;
int k;
double z[1760];
char b[1760];
printf("\x1b[2J");
for (;;) {
memset(b, 32, 1760);
memset(z, 0, 7040);
for (j = 0; j < 6.28; j += 0.07) {
for (i = 0; i < 6.28; i += 0.02) {
double c = sin(i);
double d = cos(j);
double e = sin(A);
double f =
@Leszko: Zastanawiam się, czy w przypadku torusa jest mu Z-buffer potrzebny. Pikseli które mają ujemny wektor normalny i tak nie maluje (N > 0 ? N : 0]). No chyba, że w jeden znak na ekranie trafia
donut
let A = 0, B = 0;
let width = 200;
let height = 100;
const size1 = width * height;
let z = new Array(size1);
let b = new Array(size1);
function draw() {
let ctx = document.getElementById('canvas').getContext('2d');
ctx.clearRect(0, 0, 500, 500);
ctx.font = '12px serif';
b.fill(0);
z.fill(0);
for (let j = 0; j < Math.PI * 2; j += Math.PI / 360) {
for