Ile przez cztery lata kosztuje utrzymanie samochodu marki premium z dużym...
Warto przeczytać, zwłaszcza osoby, które noszą się z zamiarem zakupu takiego samochodu. Moje uznanie dla autora artykułu, nie sądzę bym miał choć połowę jego cierpliwości przy kolejno ponoszonych kosztach, nie mówiąc już o radości z posiadania takiego samochodu.
PreparatorSensej z- #
- #
- #
- 886
Komentarze (886)
najlepsze
ale powiedzcie mi co ciekawego jest w tym aucie? brzydkie, czarne, bez wyrazu... karawan normalnie
To porównaj nowe do nowego. Nowe Audi A6 Avant 219 000pln, Volvo S90 190 000pln.
To że coś jest bardziej popularne nie znaczy, że to nie marka premium. Kup najpierw najnowsze Audi, jesli to jest zwykla marka dla ciebie
Tutaj też dobry fragment.
Rozumiem że jak masz napęd na przód to auto zatrzymuje się przed tabliczką "Zakopane". A jak masz 4x4 to wagoniki na gubałówkę ustępują Ci pierwszeństwa.
Co do rocznych kosztów, wiele z nich to widzimisię właściciela ale, jak to mówią:
nie mój wóz nie będzie mnie wiózł¯\_(ツ)_/¯
"Audi za 70 000tys,"
Za ile?
Tyle Bentley nie kosztuje
@Pejsacola
@Conscribo
@mmarekss
@fraciu premium czyli to, że miedzy innymi są silniki o dużych pojemnościach i mocach niedostępnych w zwykłych markach.
Np Octavia konczy się na 2.0 w benzynie lub dieslu ok 190 - 200 koni.
Natomiast takie Audi A4 2.0 ultra tak naprawde zaczyma się od wersji 190 koni.
@rambo9-8wTV: To co ten gość zrobił to jakieś mega nieporozumienie. To co ty piszesz według mnie tak samo.
W wymaganiach jak byk stoi V8 bo gość piszę bloga moto, ma zajawkę.
Czasem mam wrażenie, że niektórym trzeba przekładać życie na tańsze przykłady, to zrozumieją.
- Panowie
- olej w silniku + wszystkie filtry: 1100 zł, co roku
- olej w skrzyni biegów + filtr: 1000 zł;
- akumulator: 650 zł
- padły przyciski keyless w klamkach (3 klamki, łączny koszt 300 zł)
- komplet tarcz i klocków przód + tył
tutaj śrubka zgubiona tutaj nie zamontowany element i tłucze itd.
Znaleźć dobrego zaufanego mechanika to taki sam skarb jak lekarza ;-)