Wyjaśnienie dlaczego Silnik Bierze Olej po wymianie Pierścieni Tłokowych
Postanowiłem zobrazować co się dzieje w używanym cylindrze po wymianie pierścieni tłokowych. Omawiam też inne zjawiska dotyczące układu tłok-pierścienie-cylinder. Zapraszam do dyskusji osoby z branży mające doświadczenie z tematem obróbki powłok. Jak się podobało to łapa w górę...
T.....o z- #
- #
- #
- #
- #
- 16
Komentarze (16)
najlepsze
@Michud111:
Jeszcze gorzej byłoby. Wytarty cylinder jest o 0.0x mm większy i już to powoduje problem. Pierścienie o 'rozmiar' większe są większe o 0.25 mm co jest wartością wręcz kosmiczną :).
https://www.youtube.com/watch?v=PedB48VOnL0
Widziałem takie obrobione cylindry i na pierwszy rzut oka dla kogoś nieobeznanego wyglądały jak wadliwe, tzn. ludzie się spodziewają zobaczyć wypolerowaną powierzchnię w środku a nie "porysowaną".
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora