Siema Miry :)
Jak to zwyczaj bywa, jeżeli firma dobrze się zachowa to trzeba to opowiedzieć na wykopie :).
TLDR: Bose wysłało mi nowe słuchawki po tym jak swoje zgubiłem/znalazłem ale zniszczone.
W dłuższej wersji. Od jakiegoś czasu posiadam 2 pary słuchawek firmy Bose ( QC35 II oraz wireless Soundsport ).Około 3 tygodni temu jak odbierałem młodego z przedszkola bylem pewien ze zgubiłem słuchawki w środku lasu jak wyciągałem maskę.
Jak później się okazało, słuchawki zgubiłem nie w lesie, ale przy samochodzie. Na domiar tego któryś z życzliwych sąsiadów przejechał po nich samochodem lub nadepnął i jedna ze słuchawek została zmiażdżona. O tyle dziwne ze sprawca odłożył słuchawki na podszybie mojego samochodu :)
Już pogodziłem się ze strata paru $$$.
Jednak gdzieś w głowie siedział mi znalezisko mirka, który zgłosił się do Bose z innymi problemem.Stwierdziłem że nic nie stracę jak napisze do nich z prośbą o naprawę słuchawek odpłatnie ( ja zgubiłem/rozwaliłem , to liczyłem się z tym że muszę ponieść koszty). Jakie było moje zdziwienie, gdy po moim pięknym elaboracie dostałem odpowiedz od Bose jak poniżej.
Dzisiaj po 9 dniach od kontaktu i wysyłki do Bose uszkodzonych słuchawek dostałem paczkę :).
#bose Robicie to dobrze!!! ( ͡° ͜ʖ ͡°)