Hybrydowa Toyota RAV4 oblała test łosia
Ma 306 KM pod maską, ale nie radzi podczas szybkich zmian toru jazdy... Nie wygląda to dobrze...
Peperoni_99 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 242
- Odpowiedz
Ma 306 KM pod maską, ale nie radzi podczas szybkich zmian toru jazdy... Nie wygląda to dobrze...
Peperoni_99 z
Komentarze (242)
najlepsze
Tak naprawdę to w tym teście ma znaczenia przede wszystkim środek ciężkości, odległość środka ciężkości od Roll Center (ułożenie wachaczy), twardość zawiedzenia, sztywność stabilizatora, stopień swobody koła itd.
Ale tak naprawdę (zresztą zawsze w przypadku dynamiki jazdy) najważniejsze znaczenie mają opony.
@Przedmidorrr:
140-150-160 (licznikowe). Nie wykluczam wad egzemplarza czy nierówno napompowanych opon - chociaż to akurat nie powinno dawać takiego efektu. Miałem się jeszcze raz przejechać jakąś inną ale jakoś mi się odechciało ;)
@publiczny2010: tu raczej praw fizyki nie oszukasz, masz wyżej umieszczony środek ciężkości więc bez elektroniki i z "komfortowym" zawieszeniem samochód sobie odpocznie gdzieś na boku przy sytuacji awaryjnej.
@danielo86: a po jaką cholerę sobie mają radzić zimą w aucie bez ABS, a co gorsza kto i po co kupiłby auto bez ABS?
Inna sprawa, że w nicku masz VW i ichniejszy szlagier z lat dziewięćdziesiątych jak najbardziej zajarany forumowicz na jalopniku albo innym pistonheadzie.